Jeg går med drømmen om at starte en webportal, som jeg skal bruge noget hjælp med at få realiseret. Jeg har haft ideen i et par måneder nu, og har haft adskillige til at kigge på den. Det som skinner igennem hos dem aller er: "Se at komme igang ;)". Derfor har jeg valgt at oprette en profil her på Amino, og skrevet denne tråd, for at tiltrække dig, som er: - Ung programmør, med - lyst til at deltage i et længerevarende "fritids" projekt Ja - det kommer naturligvis til at være et fritidsprojekt som start, da jeg er 18 år, og ikke har mulighed for at gå "All-in" i form af tid, dog skal det siges at jeg vil arbejde alt hvad det kræver, for at skabe succes med dette projekt. Det som jeg tilbyder til projektet er: - Min uddannelse i on og offline markedsføring og - min idé, som projektet bygger på samt - mine styrker i at produktudvikle og holde gang i ilden Et godt eksempel på hvad mit mål med dette er, er eTilbudsavis. De startede to unge fyrre og har i dag, Danmark mest downloadede iPad app. Ideen, Ja - den er vigtig for dig! Og det ved jeg, men jeg føler at det vil være at skyde mig i benet at beskrive den i fulde detaljer, derfor har jeg lavet en beskrivelse af din kunnen og din rolle: - Ideen er en webportal, der skal derfor kodes en hjemmeside desuden - skal siden designes, som også gerne må være dit ansvar - Du vil få rollen som CFO, og vi deler CEO - Du skal have tid, og lyst, til at kæmpe for dit projekt Jeg bor i København, nærmere Herlev, hvis du bor tæt herpå, så vil det være en kæmpe fordel. Har jeg vækket din opmærksomhed, må du meget gerne sende en PM, så vi kan få snakket ideen og partnerskabet igennem. |
Så tillader jeg mig lige at sende et eftermiddags "bump", for at få endnu flere henvendelser ;)