Har ofte set reklamer på facebook som, "få gratis redbull", "Få gratis spotify" osv.. Når man klikker på reklamen og prøver at få sin gratis redbull, så deler den automatisk et link som ens status og spreder mere og mere reklame. Hvordan laver man sådan noget??
Det en fra Amino 'Claus' der har lavet det. Men synes aldrig du prøver at tjekke op på det, prøv at google " Facebook Viral App "... Du skal nok ikke regne med en laver det gratis for dig. Søg en freelancer.
Jeg vil blot gøre opmærksomhed på at det er strengt forbudt at starte sådan en kædespam. En af mine kammerater fik noget virus via. et "få gratis.. blabla" på facebook.
Fatter ikke folk hopper på det lort - De snyder folk til at betale for et eller andet. Sidst jeg så det, skulle man købe lotto for 450 kr. før man fik sine 'gratis' ting :-)
Det er det rene svindel. Har mange gange skrevet på de forskellige fansider som poster disse. Ligeså hurtig min besked ligger på deres fan side, lige så hurtigt er min kommentar slettet og derefter er jeg blevet slettet fra fansiden. Thats the way to run business.