Mange har kommenteret farverne. Jeg synes faktisk de er OK. Det er bestemt ikke den type man ser mest, men det er vel ingen skade til, og de slår ikke ubehageligt mod hinanden. Derimod bør du ha en tekst man på teksten. Et par eksempler Pro-Speciale står for at leverer På dansk hedder et AT LEVERE - ikke noget r på i slutningen, det er hvis man siger jeg leverer. Hele teksten bør finkæmmes for stave og gramatikfejl Så er der selve udtrykkene, som en tekstmand nok også kunne forbedre: Vores visioner er altid at kommunikere i et venligt og interessant toneleje, så vi åbner mulighederne for vores kunder/ samarbejdspartnere Det lyder for mig lidt søgt. Toneleje - Vi taler ikke for larmende og piber heller ikke i stemmen. Jeg forstår hvad du mener, men det udtrykkes sjovt og som en del andet kunne en tekstmand (der er nogle gode nogle her på Amino du kan søge) - givet vist forbedre, uden det skulle koste en halv bondegård. (der er også afstand mellem / og samarbejdspartnere og ikke efter kunder - også en fejl der skal rettes. God vind med projektet - slev behår jeg igge fajl |
Mange tak Uffe, du gav lige en øjenåbner omkring reklamen. Vedr. farverne synes jeg der trængte til et frisk pust på siden, derfor har jeg holdt det i grønne nuancer jeg synes passer sammen hele vejen i gennem hjemmesiden.
Har i andre gode input jeg evt. kan arbejde videre med fra jeres synsvinkel af?