Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nyhedsbrev integration til Wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg eller retter mine fotografer på www.dk-event.dk synes det kunne være spænde med en mulighed om at kunne sende Nyhedsbrev ud til dem som har lyst til og følge mere med i hvad der sker på siden :) - Så håber nogen herinde vil kunne anbefal mig noget til Wordpress, eller har nogen hjemmeside eller andet som jeg kan bruge til og sætte på hjemmeside som folk så kan tryk på så vi også kan se hvor mange der har tilmeldt sig..

Glæder mig til og hører fra jer herinde 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:24

Er der nogen derude et sted, som kan hjælp mig ?

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 16:48

Aweber er et af de bedste systemer til at håndtere nyhedsbreve, men det er så ikke en gratis løsning. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 17:04

Hej Johny

Som beskrevet i pm kan vi fikse det for dig allerede i dag hvis du har behov for det

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale at du benytter Mailchimp, som er gratis at starte op med, og som så koster (en smule) penge når du har mere end 500 tilmeldte. Det er et system som lader dig designe tilmeldingsformular og nyhedsbreve, og som sikrer dig, at dine nyhedsbreve ikke er på en blackliste og derved havner i et spamfilter i stedet for i modtagerens mailbox. Du kan også se hvor stor en procentdel af dine tilmeldte som rent faktisk åbner og læser dine nyhedsbreve.

Der findes plugins til wordpress, så du kan implementere mailchimp på dit site.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)