Det sidste år er gået med at skabe 2 funktionelle prototyper men ønsker ikke at starte produktion op. Vil koncentrere mig om min næste ide. Håber nogen i dette forum kender et firma som kan være behjælpelig med at finde en producent.
Produkterne er elektroniske design gadgets. En opfylder det private behov og en opfylder det professionelle behov.
tillykke med din prototype, det er altid dejligt når man når en smule i mål med sine ide, og man ser det virke efter hensigt.
Da Gadgets dækker over meget bred kam og det derved også skal indskredses en smule mere for at vide hvilken kompentancer der søges præcis inden for!
Jeg har med noget at gøre og har kontakter til forskellige af producenter- men for at vide om det kan være noget for mig eller disse, eller jeg kan se det spændende i at arbejde med det- en smule mere info om produktet, ihvertfald genre, nøjagtig, handling osv - først derfra kan jeg se om jeg har nogle i min kontakter jeg vil kunne gøre brug af.
Send gerne PB , hvis du ikke vil skrive på et forum!
Tak for dit hurtige svar, jeg vil senere idag sende dig en mail. Du skal dog vide at jeg har tidligere søgt om midler og forventer svar inden året er gået.
Dette indlæg er en del af min exit strategi skulle det ikke lykkes.
Jeg kan godt lide at være på forkant med situationen og tager bestemt din henvendelse seriøst.
Vil gerne telefonisk beskrive konceptet, som har fået en meget positiv response. Har desuden fået lavet en markedsundersøgelse som understøtter iden.
Hvis du fortsat føler at det kunne vare givtigt at undersøge mulighederne om et eventuelt fremtidige samarbejde. Bedes du i returmail venligt oplyse hvornår du træffes.