Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med søgeord SEO

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen.

Jeg har brug for lidt hjælp til at finde de rigtige/flere søgeord til mine Adwords.

Forestil dig, at dine medarbejdere skal have 1: førstehjælp, 2: lære at slukke brand, og  3: lære hvordan man bruger en hjertestarter.

Hvilke søgeord/sætninger falder dig naturligt ind, når du nu skal finde en leverandør til det, via søgning på Google.

Jeg håber i lige vil skrive et søgeord til hver kategori. Se om du kan undgå at blive påvirket af de forskellige svar fra andre brugere.

Tusind tak - ha en super dejlig dag alle sammen.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 15:21

Hej Clååde,

Her kommer lige et par stykker! :)

Førstehjælp
[Førstehjælp]
"Førstehjælp"
Førstehjælp kursus
lær Førstehjælp
Førstehjælp +bynavn
Førstehjælp kursus +bynavn

Du skriver at det er til AdWords, så det er helt bevidst at jeg skriver førstehjælp med "" og [] - Det er til eksakt og søgeordssætning... :)

Held og lykke med det,

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 15:27

Jeg ville evt. søge

førstehjælp, førstehjælpskursus, lær førstehjælp, førstehjælpsudbyder, førstehjælp på Sjælland. Det var nogen søgeord her fra! ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:44

lær brandslukning

lær førstehjælp

førstehjælp hvordan

sluk brand hvordan

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 21:21

Hej Clååde

Det er kommet mange gode bud i tråden, på relevante søgeord. Jeg vil klart anbefale dig at benytte Googles søgeordsværktøj

Det giver dig et indblik i søgevolumen og kan være en god inspiration, når du skal finde og udvælge søgefraser. Er du vant til Adwords, kender du nok værktøjet allerede, men ville lige nævne det. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:50

Clååde:
Jeg håber i lige vil skrive et søgeord til hver kategori. Se om du kan undgå at blive påvirket af de forskellige svar fra andre brugere.

Den bedste måde, er at sætte en meget bred kampagne op og måle på konverteringer fra AdWords.

Lad den køre i et par måneder og lav en analyse bagefter, så har du indsigt i hvordan din målgruppes adfærd er.

Herefter kan du optimere din kampagne.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:05

Tusind tak for jeres forslag, og gode råd. Big Smile

Jeg tager jeres forslag til efterretning, og vil forsøge at videreudvikle mine annoncer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)