Min hjemmesidemalermoeller.dk har ligget på side et i google på mange forskellige ting ang. maling. Jeg plejer at ligge nr. 4-5 på side et på: maler københavn.
NU er der sket det at min server har været ned fra den 28 nov og er først kommet op for ca. 20 min. siden.
NU er alle mine gode søge resultater i google væk. KOMMER de igen stlle og roligt nu da siden er oppe??
Typisk vil du genvinde dine placeringer i løbet af 3 uger.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Du kan muligvis speede processen lidt op, ved at tilføje et nyt sitemap i Google webmaster tools.
-og indsend f.eks forsiden til indeksering. (også i GWT)
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
et af de vigtigste steder linker ikke til dig mere god ide at få dem til linke til dig igen , men i hvert fald prøve få en presse meddelelse med mere ud lidt nyheder ud skader ikke for din side http://www.opensiteexplorer.org/links.html?group=0&page=1&site=www.malermoeller.dk
det ene links som står som mistet i majesticseo.com jeg se de ændre på siden men dit links findes der stadigvæk på siden og på hele siden ,men ændringer andre laver kan betyde noget for ens side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows