Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webside med det formål at samle studerende

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.studentinnovation.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoere,

Vi har oprettet en webside med det formål at samle studerende uanset af deres uddannelsesretninger et sted, hvor de kan finde partnerskab, økonomisk støtte eller hvis man har et projekt og vil gerne høre andres meninger om hvordan projektet skal videreudvikles.

Sitet desuden henvender sig til de virksomheder der er gået i stå (især lille og mellemstor virksomheder) og har brug for den viden studerende kan tilbyde, et sted, hvor de kan kommunikere og give feedback og råd til hvordan virksomheden kan komme videre.

går ind på www.studentinnovation.dk, hvor du kan læse om vores webside og formålet. Har du et bud på hvordan sitet kan blive endnu bedre? eller synes du generelt at ideen kan nå til studerende og virksomhederne? I kan også gå ind på facebook siden og give jeres mening til kende eller endda blive medlem.http://www.facebook.com/StudentInnovation

tak til jer allesammen

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:05

Fed ide!

Syntes dog der er lige lovlig meget tekst fra start af, også er det lidt småt også (bruger chrome).

Har i overvejet at gøre forsiden lidt mere overskuelig ?=) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 14:34

Hey

jeg kan sagtens følge dine tanke og formål, det er en rigtig god ide, som jeg tror at både firmaer, iværksætter og studerende med videre kan gøre nytteværdig værdi af for begge parter- så langt så godt Wink

Dit design og ombygning halter gevaldigt alt for old school i 2012(snart 2013)- det er for mig meget rodet at finde rundt på, og jeg er i tvivl hvor jeg er henne på siden, og ville ikke kende dit formål hvis jeg ikke havde læst dit indlæg først, og nok også have x af!

Jeg vil forslå dig at få lavet et både mere enkelt og brugervenligt design der er lidt up to date- alt det du skriver er måske relevant, men ikke i så store mængder overalt på siden, det skal ihvertfald som indgangs side begrænses gevaldigt og lade bruger dykke ned og læse det som bruger lige ønsker- du kan ikke målrette alt til alle.

Fokuser på nogle få af de kerne ting som du jo har og vil slå på og bygge din side op omkring og gør dem synlige i en lækker og enkelt tilgang.

Det virker en smule som om du vil det hele.

Er det for indviklet eller rodet hoppe folk fra før de finder ud af om det er fedt eller ej- der er så meget at vælge mellem på nette, så der gives ikke chancer for at fastholde bruger, den skal være der første gang!

Alt er venligt og hjælpsomt mentWink

Jeg syntes dog gevaldigt grundlæggende om din ide - så job lidt på det, så skal vi nok være nogle der vil bruge den!

Bedste hilsner

Bo

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  www.studentinnovation.dk Skrevet kl. 14:44

Tak til dig Bo,

Det var rigtigt godt set af dig og jeg skal nok tage dine observationer til efterretning. Selvom det måske koste en del at lave alle de ændringer, da sitet blev bygget af en udvikler..

mange hilsner

Neamat

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  www.studentinnovation.dk Skrevet kl. 14:45

Meget godt set... tak for dine kommentar.. ,

mvh

Neamat

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 14:51

Jeg synes det er en god idé i har fået, men jeres hjemmeside kunne trænge til et pænt løft, da der er mange områder på siden der skriger efter at blive rettet.

F.eks.

Det billede med Student vs. innovation ser lidt hjemmebikset ud.

Den røde og lilla farve i teksten synes jeg ikke rigtig passer til hjemmesiden.

I kan tilføje kontaktinformationer i bunden.

Jeg ville personligt vælge at have "kontakt os" helt ude til højre i menuen.

Opstilling af tekster og billeder kan der evt. også gøres mere ved.

Hvis i vil have flere råd omkring hjemmeside opbygning med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier osv. - så tag et tjek op på www.Opbygning.dk

God vind med konceptet!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 14:52

neamat:

Tak til dig Bo,

Det var rigtigt godt set af dig og jeg skal nok tage dine observationer til efterretning. Selvom det måske koste en del at lave alle de ændringer, da sitet blev bygget af en udvikler..

mange hilsner

Neamat

I know - men du har jo selv et site til at du jo også kunne selv kunne søge/få hjælp af andre i den henseende, - du må jo stå først i køen Stick out tongue

det er jo lidt den problematik som andre iværksætter også falder i med, og må søge hjælp fra andre til at lave det som man ikke selv er top 100 i.

Mon ikke du kunne få nogle evt andre studerende til at hjælpe, som evt var gode til det grafiske?

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 14:54

Kan man som virksomhed så oprette en virksomheds profil?

Jeg tænker også udover det ovenstående, er det jo en super måde at udvælge sig eventuele praktikanter eller studiemedarbejdere. Den ide kan jeg især godt lide da i kan skabe et direkte netværk for de studerende til et relevant studiejob. Det er fanme fedt :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:56

Om jer siden mere hvad er det for en virksomhed du har og hvad er det uddannelse du er i gang , jeg saver nogle flere hårde fakta på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)