Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BloodyInk - Bloodyink.dk mening :)

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :

en del ting er ihvertfald ændret, så i kan tage en kigger :) forsiden, det slideshow der kører kan je gikke gøre så meget ved men tænker :)

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Aleksandar Nikolic:

en del ting er ihvertfald ændret, så i kan tage en kigger :) forsiden, det slideshow der kører kan je gikke gøre så meget ved men tænker :)

Jeg syntes de roser i baggrunden, ikke passer til jeres koncept, jeg kan godt se det er meget typisk tatoo, men i skriver at jeres speciale er japansk/kinesisk, så ville jeg da bruge det i stedet. Tekn, drager, fisk eller andet.

Farverne på div. billeder har ikke en rød tråd, hviklet får det til at se rodet ud.

De 3 billeder i starten virker heller ikke, det er som om de sket ikke passer ind. måske i skulle prøve med en grå/sort tema og så eventuelt fremhæve det røde på billedet. teksten der står er meget svært at læse.

den er også langsom til at skifte, og de er ikke pga. den computer jeg sidder ved:)

Undersiderne synets jeg ikke passer ind med den grå baggrund, det virker som om det er noget der er tilføjet efterfølgende, der er ingen flow i det.

Ellers meget fedt.

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)