Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BloodyInk - Bloodyink.dk mening :)

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:

Mikael christiansen:

Michael:

Mikael christiansen:
jeg ville i hvert fald ikke gå ud til en eller anden privat person og få en tatovering 

Tror du virkeligt at det er et CVR nummer der afgør om en Tatovør er dygtig ???

ja selvfølgelige så tror man ikke det er fusker man kommer ud til , jeg ville ikke komme ud et sted uden et cvr nummer på siden



Og hvordan skulle en tatovør fuske?
Ved at bruge tusher? .... 

der misforstår du mig et cvr nummer gør referencer og alt hvad man laver et lidt højere troværdig , dette nummer gør man ved det er en forretning man kommer ind i og desuden har han et cvr nummer så det er en god ide udnytte det maksimalt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Aleksandar Nikolic:

jamen jeg er helt enig, men som en forretning må man tænke lidt på alle områder, så hellere få alle behov dækket og kunne have alt nu der skal til klaret :)

forstået korrekt man tænke både referencer og man viser man er en forretning med et cvr nummer , der er dog forskellige meninger vedr dette her cvr nummer vigtighed i tråden og det er ok med mig  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
der misforstår du mig et cvr nummer gør referencer og alt hvad man laver et lidt højere troværdig , dette nummer gør man ved det er en forretning man kommer ind i og desuden har han et cvr nummer så det er en god ide udnytte det maksimalt 

 

Hvordan skulle det lige gøre det " Højere Troværdig " Da alle kan få et CVR nummer gratis idag ?. Og hvorfor begynder du og snakke om en Forretning ?. Det er en Webshop vi snakker om her. Og er det at udnytte sit CVR nummer optimalt ved at ødelægge sit Design ved at plastre det på forsiden ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Silversnail Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Mikael christiansen:
der misforstår du mig et cvr nummer gør referencer og alt hvad man laver et lidt højere troværdig , dette nummer gør man ved det er en forretning man kommer ind i og desuden har han et cvr nummer så det er en god ide udnytte det maksimalt 

 

Hvordan skulle det lige gøre det " Højere Troværdig " Da alle kan få et CVR nummer gratis idag ?. Og hvorfor begynder du og snakke om en Forretning ?. Det er en Webshop vi snakker om her. Og er det at udnytte sit CVR nummer optimalt ved at ødelægge sit Design ved at plastre det på forsiden ?.

  

fordi folk nogle godt kan lide man kan se det er en forretning at alle kan få det er urelevant at du mener du er mig er ikke ok med mig , for jeg mener det øger sidens troværdighed og du mener noget andet er ok , med mig , men det du mener at det ikke er OK at jeg kigge efter et cvr nummer vil du lige forklare den bedre hvad mener du med det ???????

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
CVR-nummer på forsiden og så skal den lige gøre mobilvenlig.

Så går der ikke længe før der er kunder i butikken.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil blande mig uden om snakken om CVR-nummer, men i stedet fokusere på min oplevelse af websitet.

Overordnet indtryk er fint. Designet er i samme stil som mange andre tatoveringssites med mørke, sorte og røde farver.

Den skiller sig ud ved at have bjælken i midten, så man "bladrer" imellem de forskellige undersider. Jeg kan ikke helt beslutte mig for, hvad jeg synes om det. På samme måde kan jeg heller ikke finde ud af, hvad jeg synes om, at navigationsmenuen ligger i bunden af sitet. Rent brugervenlighedsmæssigt tror jeg ikke, at eksperterne vil klappe i hænderne over det.

I har meget grafik på sitet, som godt kan få sitet til at virke tungt. Alle billeder på forsiden bliver ikke loadet på samme tid, og det kan godt ødelægge indtrykket.

Der må være et eller andet galt med slideren på forsiden. Når billederne skifter, bliver de mindre og mindre. Det ser ud som om, at det er meningen, men det betyder - for mit vedkommende, ved ikke om det kan være noget browser-specifikt - at jeg ikke kan se billede nummer 3 i fuld størrelse. Og der er tekst på, som jeg går ud fra, at I gerne vil have, jeg skal læse. På billede nummer to skifter det også for hurtigt til billede 3, så jeg kan ikke nå at læse al tekst.

Det, at billederne bliver mindre og mindre og til sidst forsvinder, betyder også, at hvis man navigerer rundt på sitet og kommer tilbage til forsiden, så er forsiden tom. Og der virker underligt.

Under Ydelser og Service fortæller I ikke nok om, hvad I rent faktisk tilbyder. Der er 3 billeder og priser på skitser. Hvad koster jeres piercinger? Og måske I også kunne fortælle mere om, hvilken type tatoveringer I laver, om I er eksperter inden for en bestemt stil eller noget i den retning.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:

Mikael christiansen:
få jeres cvr nummer i fodnoten på din side det styrker sidens troværdighed


CVR-nummeret er her: http://bloodyink.dk/#go_page_45

På deres kontakt side.
Hvilket efter min mening også er helt OK da det ville gøre designet træls.





: Vedmindre i fik det sat på baggrunden i højre hjørne i bunden :) med en hvid/lys skrift selvfølgelig. 

jeg har set cvr nummer er der men mange kommer slet ikke til den side mange går hurtigt videre da de ikke kan se dette her nummer hurtigt i hvert fald mig , jeg går meget op i at man kan se virksomheds info let og enkelte

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
fordi folk nogle godt kan lide man kan se det er en forretning at alle kan få det er urelevant at du mener du er mig er ikke ok med mig , for jeg mener det øger sidens troværdighed og du mener noget andet er ok , med mig , men det du mener at det ikke er OK at jeg kigge efter et cvr nummer vil du lige forklare den bedre hvad mener du med det ???????

Nu skal jeg skære det ud i pap for dig. Du skriver det samme hver gang. CVR på forsiden - 70 tegn i Google Osv... Og der er bare ikke brug for at alle sider ligner hinanden. Og det med de 70 tegn er forresten også blevet lavet om. Så prøv lige at forny dig selv engang imellem.

Og bare rolig Jeg ønsker absolut ikke at være dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)