Se min nye hjemmeside med firmajulegaver og gavekurve - få 10% amino rabat i resten af 2012! + feedback
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Så er vores side www.wpro.dk gået i luften.
Vi hjælper med firmajulegaver, reklameartikler, profilbeklædning osv.
Vi mangler stadig at oprette reklameartikler, men vi har firmajulegaver og gavekurve på plads.
Du må meget gerne se på siden, og evt. komme med feedback.
Til alle aminoer giver vi 10% rabat på alle varer ved at bruge rabatkoden aminojul2012 i indkøbskurven.
Fortsat god jul derude!
Mvh Jeppe
Svar
Tilmeldt 3. Oct 12
Hej Jeppe,
Først og fremmest, tillykke med din nye siden, den ser fin ud :)
Jeg kan godt lide jeres logo ! Det ser super fedt ud! Jeg tror jeg vil benytte mig af jeres tilbud og købe nogle kuglepenne med firma tryk ;)
Jeg synes ikke rigtigt at der mangler noget på siden, så det er vel blot at få varerne på lager.
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
super side tillykke med det
få de social medier på hele siden så man kan likes , plusse den super hjemmeside især google plus og facebook det kan betyde noget .
kontakt siden der en fordel med en kontakt formular derved lettere at kontakte jer.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
@Mikael
Jeg har lavet en google+ side, men skal lige have den integreret ordentligt med Magento.
Når det er b2b , så tror jeg at jeg vil satse på Google+ og LinkedIn som de 2 sociale medier ..
Er en kontaktformular bedre end en kontaktside med e-mail, tlf osv.?
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Tillykke med hjemmesiden, den ser super fin ud.
Du kan sagtens både have kontaktformular, og kontaktinfo på siden. En kontaktformular er hurtige for brugerne at benytte sig af, istedet for at skulle ind på deres egen mail først og kopiere mailen ind.
Men derfor ville det stadig være godt hvis der var et telefon nummer man kunne ringe på, specielt når det er b2b.
Svar
FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten.
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Vi har telefonnr. i bunden af alle sider, til venstre på forsiden samt på "kontakt os" siden, så håber folk kan finde det
Svar