Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop er færdig.... juhuu

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Fra  sjæl og sans Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Nu er vi endelig færdig med vores webshop og klar til at gå i gang. Vi har selv lavet den igennem en færdig skabelon fra Golden Planet.

Da det er noget jeg slet ikke har erfaring med søger jeg gode råd og kritik, positivt og negativt.

Håber der er nogle af eksperterne herinde der har 5 minutter til at kigge det igennem og komme med gode input og eventuelle råd.

Siden hedder

www.sjaelogsans.dk

Med venlig hilsen

Jannie

Sjæl og Sans

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Fin begynder side at få op. Hvis jeg var jer ville jeg skrive mere konkret hvad det er i tilbyder i teksten øverst over solnedgangen på forsiden og gerne med et billede der passer lidt bedre til. I kan også arbejde videre med linkbuilding, seo, sociale medier, design osv. hvor i kan få nogen fif med omkring hjemmeside opbygning her. -> www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:36

få jeres cvr nummer i fodnoten på siden det vil styrke sidens troværdighed .

få social medier på alle sider google plus , facebook især det er en stor seo fordel husk få det på der er likes og plus del knap på siden derved kan jeres side nemt deles og likes og plusse og får en god fordel ud ad de social medier , husk sæt også plus knap på forsiden.

udnyt bedre at google vis op til 70 tegn lige nu er der kun 2 ord på forsiden det kunne klart udnyttes bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:37

Tillykke med den og god vind..

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jannie

At I har valgt Golden planet at bygge siden op er lidt synd, men en typisk begynderfejl.

Jeg taler selv af den erfaring, jeg valgte i sin tid at bygge min butik op på Goldenplanet, pga det "kun" kostede 399 kr pr måned.

Min tålmodighed og mangle på udfoldelse muligheder holdte ikke længere end 3 måneder.

Golden planet er meget ustabilt jeg har oplevet at siden har været lagt ned pga server nedbrud 4 til 6 gange på 1 ½ måned.

Kundeservicen er desværre ikke ret god når har betalt, i prøve perioden er det fantastisk.

Men min point er at hvis jeg var dig ville jeg overveje at komme væk derfra, da det ikke holder i længden.

Da du altid vil være låst i designet, og udfoldelse muligheder, og de bruger et gammelt system.

Hvis du spørger herinde kan du være sikker på der er mange der kan hjælpe dig med en flot design for 50000 kr eller mere, men gør for gud skyld ikke det. det er spild af penge.

Bare min lille mening og råd. Tænk på det næste gang golden planet er nede eller du leder efter håndsvinger fordi det går såååå langsomt det er ikke din egens computer skyld :-)

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)