Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man købe Amino Plus i 1 måned?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan man ikke købe Amino Plus i en måned nogen steder? Når jeg trykker på det der ligner et 1-månedsabonnement, kommer jeg ind på en side, hvor jeg: 1. skal betale for den første måned (99 kr.), men 2. skal jeg også betale for de 3 efterfølgende måneder. Kan jeg ikke bare betale for et måned, og så vurdere derefter om jeg vil forlænge abonnementet?

Mvh

Frederik

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige købt for et par dage side. 129,- det der står nedenunder er hvad du efterfølgende betaler. Ikke en del af det du skal beyale nu ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe det for 1 måned, og så anullere det lige bagefter. Så stopper det om 30 dage, og du bliver ikke opkrævet for de efterfølgende måneder. Hvis du ikke anullerer det, så trækker den igen efter de 30 dage er gået.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Jeg nægter ganske enkelt at købe et Amino Plus medlemsskab af rent principielle grunde. Jeg syntes i bund og grund at det er noget fis.Big Smile

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Skattekonsulenterne ApS:

Jeg nægter ganske enkelt at købe et Amino Plus medlemsskab af rent principielle grunde. Jeg syntes i bund og grund at det er noget fis.Big Smile

Jeg har nu været Amino Plus i godt et år +/- .. Jeg ved jeg betaler penge... jeg bruger egentlig ikke amino særlig meget længere, men støtter et fantastisk forum der hjælper andre iværksættere i Danmark.. Og Amino har givet mig - hvorfor så ikke give lidt tilbage..

Køb du bare Amino+ trådstarter! Du fortryder det ikke :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Jeg syntes nok vi er nogle som giver rigeligt i forvejen og jeg bryder mig ikke om at man deler medlemmer op i A og B medlemmer.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Skattekonsulenterne ApS:

Jeg syntes nok vi er nogle som giver rigeligt i forvejen og jeg bryder mig ikke om at man deler medlemmer op i A og B medlemmer.

Alternativet er at der ingen Amino er - det ville da også være en skam, ikke?

 iPhone 6

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes lige du skal prøve at læse lidt op på konceptet bag Amino plus medlemskab inden du kommer med så grov en generalisering.

Desuden vil jeg tilføje at mit medlemskab gennem 2012 nok har tjent sig selv hjem 10 gange eller mere. Så i sidste ende tjener jeg faktisk penge på mit medlemskab.

Mvh Rune Thagaard

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte Amino plus for at kunne se salg af virksomheder på virksomhedsbørsen og så da jeg endelig havde købt det skulle man være VIP medlem. Nu stopper det. Man kan jo blive ved... Øh.. Så kom det ud..

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg købte Amino plus fordi jeg faktisk fik en del kunder herinde, og derudover svar på en masse spørgsmål der har sparet en masse penge. Jeg køber on/off medlemskab men har ingen planer om at afmelde denne gang da jeg synes det er pengene værd. Vi bruger så mange penge på alt muligt åndssvagt, men de 6 fadøl jeg kunne have købt, gør ikke det store tab for mig :) Dem ofrer jeg gerne for det jeg får igennem Amino ;)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)