Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man købe Amino Plus i 1 måned?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Knudsen:
1-månedsabonnement, kommer jeg ind på en side, hvor jeg: 1. skal betale for den første måned (99 kr.), men 2. skal jeg også betale for de 3 efterfølgende måneder.

Jeg må give dig ret. Det er temmelig forvirrende. Måske uden at være det, så virker det lidt for smart.

Som en anden skriver (afmelde efter 1 dag), så har jeg afmeldt mit PLUS igen efter 10 dage. Jeg var simpelthen for usikker på, hvad det egentlig var jeg havde sagt OK til.

Mvh. John.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 09:54

Dani Schulze:
Jeg købte Amino plus for at kunne se salg af virksomheder

Jeg er absolut glad for mit plus medlemskab og vil forlænge - men jeg blev ligeledes forundret over at man skal være VIP for at se virksomhedsbørsen.

VIP eller Plus - det bliver lidt uklart og jeg forudser at der går inflation idet så Martin udbyder et "Platinum" medlemskab som dækker der hele :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:59

Grunden til at Plus ikke dækker Amino Virksomhedsbørs, er at det er en service der i stor grad bliver brugt af "Ikke iværksættere" og de har ingen interesse i at bliver Plus medlemmer. 
Dertil skulle vi sætte Plus op i pris for alle, hvis vi inkluderede Virksomhedsbørsen og det vil vi ikke.
Og nej, ingen platin for nu :-)

De bedste hilsner

Martin

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)