Jamen min udbyeders server er blokeret ved Hotmail.com |
zkyhn:Jamen min udbyeders server er blokeret ved Hotmail.com
Så er det godt at du selv udbyder servere ;)
jeg synes der mangler info ved køb vps og webhotel
lav unikke titler til siden lige nu vises kun domæne navnet , lav den lidt mere sigende omkring sidens emme og husk udnyt google viser op til 70 tegn. få jeres cvr nummer i fodnoten på siden og på kontakt siden det styrker sidens troværdighed . social medier der betyder google plus rigtigt meget så få den del knap og google plus knap på siden facebook og twitter likes og dele knap også en seo fordel på siden |
Det virker altid dårlig, når der ikke er plafs, virker som om det er gået lidt for hurtigt. Skriv pause læs skriv pause læs Selvom du godt kan dit så er det mange gange små ting som gør man endten er af eller på. Når du kommunikere på skrift så pas på du ikke skriver det som man siger det. Det skal være kort og nemt at læse og forstå. Skræmmer mig lidt når jeg i tråden kan læse det med mailen, er det affiliate eller hvordan har du banket den server sammen. Ved godt du er i opstarten men sæt dig godt ind i tingene så du ved 100% hvad du laver ven, for kundernes skyld og ikke mindst din egen, gi gas uden af have for travlt. Planlæg din stress. Held og lykke herfra |
jeg tror også han får en bedre amino.dk profil tekst og mere tekst på siden , korrekt der mangler rigtigt meget tekst på hans , derfor giver vi ham også ham feedback hvad han kan forbedre |