Jeg er en dreng på 17 år. som har brug for lidt ekstra penge. Behovet for penge kommer da jeg er i gang med opstart af eget firma, udover det fylder jeg snart 18 år. hvor jeg skal flytte hjemme fra, for at det bliver nemmere med skolen. Da jeg så kommer til at bruge min opsparing på mit firma, ville jeg mangle penge til møbler, indskud og kørekort.
og da jobmulighederne ikke er så store og mine forældre ikke har råd til at hjælpe mig økonomisk (selvom de utroligt gerne ville), ville jeg som mange andre gerne tilbyde at omdele flyers.
Jeg har mulighed for at omdele omkring 500-1000stk og prisen ville være 1kr./stk. De ville blive omdelt i Svendborg, i et område hvor der primært bor familier og unge mennesker.
Jeg har før arbejdet inden for udbringning af reklamer og aviser ca. 3-4år. så sådanne flyers burde ikke være den største udfordring :-)
Min "ydelse" henvender sig primært til nyopstartede webshops, eller andre som har brug for noget opmærksomhed, hvor det ikke kræver geografisk placering i Svendborg.
Her kan der læses lidt om effektiviteten af flyers: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2010/08/04/flyer-et-effektivt-medie.aspx
En tråd omhandlende hvor man kan få lavet flyers billigt: http://www.amino.dk/forums/t/134827.aspx
For at det ikke skal få modsatte effekt ville jeg gøre følgende: Stopper kun i postkasser, hvor der ikke er skiltning om "nej tak til reklamer". Højst smide 3 forskellige flyers i pr. postkasse.
Kontakt mig på: alexbronsholm @ gmail . com (Det er selvfølgelig uden mellemrum)
Tips, tricks og erfaring modtages med kyshånd. Skriv evt. hvad i syntes om mit opslag her.
Må indrømme at jeg ikke fik noget ud af,at smide flyers rundt til folk. Jeg delte 750 flyers ud ved Københavns største kollegie. Jeg fik ikke en eneste kunde, og ikke målbar stigning af kunder på www.coolslips.dk - Der kan sikkert være mange grunde til at det ikke skabte noget.
Derudover synes jeg det er dejligt at se unge mennesker gider lave noget for nogle basse øre. Hatten af for det.
Det er da trist at høre det ikke gav resultater. Det kan der selvfølgelig være mange grunde til.
Har du evt. prøvet med en form for rabatkode, special tilbud eller lign.?
Angående din hjemmeside, har jeg selv stødt på den flere gange. Den er utrolig overskuelig og nem at finde rundt i. Alligevel har den ikke ramt mig, da dine "accessories" er mere morderne produkter, Hvor jeg f.eks. fortrækker det "traditionelle" slips, frem for slim. Har dog alligevel fået noget ud af din side, nemlig hvordan man binder slips.
Jo tak, har arbejdet siden jeg var 11år. (aviser i søsters navn), siden har jeg så haft forskellige jobs hvor nogen af dem har lappet over hinanden, de pengene jeg har har lagt til side, skulle så bruges til kørekort, flytte hjemmefra osv. Det meste af mit liv, har jeg været helt "Hooked" på at starte noget selv og tjene "mine egne penge". Da min opsparing nu bliver brugt på at opstarte mit firma (forhåbentligt i det nye år), skal jeg nu ud og tjene nogle ekstra penge igen, så man tager hvad man kan få :)