Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto? Er det en komplet umulighed i disse dage?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skulle oprette konto, bad jeg bare min rådgiver i nordea om at oprette en "Firma-konto" da denne er uden kredit osv ville hun ikke se hverken det ene eller det andet.

I realiteten er det jo bare en ekstra konto svarende til at du opretter en "opsparingskonto" (Går ud fra du starter enkeltmandsvirksomhed)
Og denne skal bare oprettes i firmaet navn, men tilknyttes dig til din netbank osv.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 22:55

Det er jeg godt klar over, Michael.

Men ikke desto mindre så vil hverken Jyske Bank (som jeg er mangeårig kunde hos) eller Danske Bank oprette en til mig. Men jeg må ud og jagte andre og mindre banker, som forhåbentlig er til at tale med.

Jeg kan dog godt forstå hvis andre banker er skeptiske. For de tænker vel, at der må være en god grund til at Jyske Bank ikke vil oprette en simpel erhvervskonto til en mangeårig kunde. Men de vil bare ikke give mig grunden...

Jeg har allerede en enkeltmandsvirksomhed, som jeg har haft i snart 6 år.

Men jeg er ved at oprette et nyt firma (på et SE nummer), hvor en erhvervskonto er en nødvendighed. Hidtil har jeg bare brugt en af mine private konti til mit første firma.

Fra Sorø
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  EDGiO Skrevet kl. 09:00

Det skal nok lige siges at han trak en smule på det da jeg ringede første gang, han snakkede om hvidvaskining, terrorstøtte og jeg ved ikke hvad  :D

men efter en lille forklaring (via mail) om hvorfor jeg ville starte selvstændigt var der ingen problemer.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)