Se heller ikke her er Jyske Bank til at tale med. Min filial er i Jylland og jeg har ikke boet i Jylland siden 1998. Her i sidste uge da jeg i forbindelse med forespørgslen på erhvervskonto var nede i den lokale filial spurgte jeg også på det, da jeg sagde, at det var træls, at jeg aldrig kunne møde min rådgiver men kun ringe eller skrive til hende (da hun jo sidder i Vestjylland). Men nej, det ville de stadig ikke og her først på ugen fik jeg følgende mail fra en leder i den lokale filial: Hej Martin. Du har talt med min kollega i forbindelse med, at du ønsker at skifte afdeling. Du skal være velkommen til at benytte vores afdeling til daglige gøremål, men vi flytter ikke dine konti hertil. Venlig hilsen Så jeg er trods alt velkommen... Men flytte bankrådgiver? Nej det lader det ikke til. |
Banken ville formulere det sådan: Det koster mange penge at drive en bank, og herunder at drive en erhvervskonto, vi ansætter faktisk personale til det, og dit indestående tjener vi næsten intet på, ligesom vi ikke laver erhverskonto uden kreditkort, og et sådan KAN trækkes over
Jeg havde da en erhvervskonto uden noget kreditkort til den, og det første år havde jeg da heller ikke noget overtræk eller kassekredit. så det der er jo ikke helt rigtigt. :)