Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Huer lever ikke op til forventning.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestilt 30 huer og medsendt logo der skulle på huen. 

Idag modtog jeg huerne, og logo er Ca. Dobbelt så stort på huen, og det ser skidt ud for man kan slet ikke læse hvad der står, når det er så stort.

De fik både logo i billedform, og i gimp2 xcf form.

Hvad skal jeg gøre? Huerne ser jo slet ikke ud som jeg bestilte, da logo er blevet forstørret til det dobbelte.

Jeg har kontaktet dem jeg har købt af, og afventer svar. Men er der andet jeg bør gøre nu?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 11:59

Hvis de ikke lever op til det du bestilte, og du kan dokumentere det, så er jeg sikker på at de tager dem tilbage uden problem.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 12:00

Jeg har alle sendte mails, og billederne som viser logo er Ca. Halvt så stort.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 12:01

Hej Johnny.

Det var da en af de mere kedlige historier :(

Hvis du har jeres aftale på skrift, om størrelse af logo på huen - så vil jeg mene at du ifølge aftalelove er i din gode ret til at retunere varen, med krav om at få det som du har bestilt.

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:03

Johnny Olsen:
logo er blevet forstørret til det dobbelte

Har I aftalt noget om størrelse på logo'et? Hvis ikke, er det nok svært at gøre noget ved.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 17:18

Jeg sendte et digitalt billede og sagde det skulle overføres, plus et billede af en digitalt lavet hue hvor logo var på, så man endnu nemmere kunne få overblik over hvad jeg ønskede.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:29

Hej Johnny.

Jeg vil mene, at det tjener som tilstrækkelig dokumentation på, at du ikke har fået det du har bestilt.

De kan ikke forvente, at du fremstiller målfaste tegninger for at dokumentere hvad du ønsker.

Hvis logoet tydeligvis er dobbelt så stort som vist i din grafik, så har du ikke fået den ønskede vare - og du har beviser nok.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:57

Det afgørende er hvad i har aftalt.. Hvad står der helt præcist i kontrakten/aftalen?

Mvh Tobias.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Regn med at huemanden vil sige, at du har ikke specificeret præcise mål, og dit billede med huen troede han bare var for placeringen og hvad ved jeg.

Selvom du så har en 100% beskrivelse, så kommer det næste

Et er at ha ret - et andet at få det.

Hvis ikke leverandøren siger JA og bare laver tingene om gratis eller I kan blive enige om et kompromis, så er du der hvor du skal hive ham i retten, da du vel har betalt? Det er som du forstår ikke en 100% sikker sag at vinde, og en advokat og en tur i retten, kan koste det samme som 30 huer med logo, eller mere. 

Omvendt, hvis du ikke har betalt, så skal huemanden hive dig retten for at få sine penge, for de varer du siger er forkert leveret, så er det ham der har "op ad bakken"

Du kan sagtens ha helt ret, uden at få det - og prisen for kampen om 30 huer, kan vise sig for høj. I ender let selv i retten med at blive enige om et kompromis og hver tager sine omkostninger. Det er bedre at blive enige uden retten, når vi ikke taler voldsomme beløb

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 18:49

Jeg har ikke betalt endnu, regningen kommer en af dagene.

Jeg har klaget og venter på de svare om hvad de vil gøre ved det.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)