Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler sælger/distributør til vores læskedrik på fyn og jylland.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og god onsdag.

Min kollega og jeg har forhandlingen på den tyske, økologiske læskedrik BIONADE, i Danmark. Vi har brugt vores første samarbejdsår på at få drikken placeret på nøje udvalgte cafeer og restauranter i København, og nu er tiden inde til at vi skal gøre det samme i et par andre storbyer, særligt Århus mener jeg er interessant, Men Aalborg, Odense, Esbjerg er heller ikke uinteressant.  - Det er kun storbyerne som har interesse i 2013 (og selvfølgelig har byer som Skagen, Gilleleje ect, et stort potentiale i sommeren)

Da jeg har været med ved Amino nærmest fra start af, vil jeg naturligvis starte med at smide en forespørgsel op herinde.

Kender I nogle allerede etablerede distributører som kunne have interesse i at have et high-end økologisk, Berliner-trendy produkt med rundt ?

Kender I nogle med gå-på mod og lyst til at prøve kræfter med drikkevare markedet ?

Eller andet. Det skal allerede nu nævnes at BIONADE ikke skal i detail handelen (ihvertfald ikke de første 3-4 år), hvilket sikkert vil afholde nogle fra at indgå samarbejde :)

www.bionade.com

/Jacob

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 12:44

Ovenstående er skrevet på vegne af BioDistribution CPH  Big Smile  Sådan set væsentligt nok info.

www.bdcph.dk  

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 01:38

Hej Jacob.

Nu ved jeg jo ikke om dette indlæg er ved at være forældet, men hvis ikke vil jeg meget gerne høre mere. Jeg er bosat i Aalborg og har arbejdet som sælger gennem de sidste 10 år. Jeg har et rigtigt stort netværk + nogle gode forbindelser i restaurationslivet i det nordjyske. Det være sig både i Aalborg, Blokhus og til dels Skagen.

Vil meget gerne høre nærmere.

De bedste hilsner

Torben

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 13:03

Hej Morten,

Det er bestemt ikke forældet, nærmest tværtimod for dit geografiske område (inkl. Skagen).

Kan du evt sende mig en mail med dit nummer, så syntes jeg bestemt vi skal komme videre i dialogen. (jacob@bdcph.dk

/Jacob

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 15:26

Hej. 

Er denne lukket?

//Henrik

//Henrik Eriksen - PlusConcept

Salg. Promotion. Event. Marketing.

Fra Rødovre