Hej, og god onsdag. Min kollega og jeg har forhandlingen på den tyske, økologiske læskedrik BIONADE, i Danmark. Vi har brugt vores første samarbejdsår på at få drikken placeret på nøje udvalgte cafeer og restauranter i København, og nu er tiden inde til at vi skal gøre det samme i et par andre storbyer, særligt Århus mener jeg er interessant, Men Aalborg, Odense, Esbjerg er heller ikke uinteressant. - Det er kun storbyerne som har interesse i 2013 (og selvfølgelig har byer som Skagen, Gilleleje ect, et stort potentiale i sommeren) Da jeg har været med ved Amino nærmest fra start af, vil jeg naturligvis starte med at smide en forespørgsel op herinde. Kender I nogle allerede etablerede distributører som kunne have interesse i at have et high-end økologisk, Berliner-trendy produkt med rundt ? Kender I nogle med gå-på mod og lyst til at prøve kræfter med drikkevare markedet ? Eller andet. Det skal allerede nu nævnes at BIONADE ikke skal i detail handelen (ihvertfald ikke de første 3-4 år), hvilket sikkert vil afholde nogle fra at indgå samarbejde :) /Jacob |
Ovenstående er skrevet på vegne af BioDistribution CPH Sådan set væsentligt nok info.