Goddag! jeg ville høre om der er nogen, der har nogle ideer til hvor jeg kan få nogle billige varepartier, evt fra konkurs forretninger eller bare et restlager som jeg kan sælge på kræmmermarkeder. Der er tale om tøj, smykker og andre spændene ting. Håber meget at der er nogle gode ideer ![]() Mvh Kira. |
Hjælp til kræmmermarkeder
|
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Den Blå Avis er altid et godt sted at søge og finde den slags varepartier. Men ellers er pallevare.dk et meget omfattende, dog uoverskueligt site med en sørens masse forskellige ting og sager. Sikkert guf for en kræmmer som dig, hehe.
|
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
Mange tak for jeres hjælp. |
Hej Kira
Jeg har et varelager af lækkert børnetøj billigt til salg.
Jeg kan kontaktes på 24249434.
Mange hilsner Janne |
Hej tjek op her.. Konkursboet Baby2teen ApS sælger ud af deres varelager bestående af børnetøj fra 0-16 år.
Varelageret består bl.a. af mærkerne Freeze, Heart/Hound, Dazzelrag, Cosy Design, Kammakarlo, Fransa Kids, Esprit, Noa Noa og mange andre, som det fremgår af annoncen, der kan ses på www.konkurser.dk/so/s11599.pdf
mvh ![]() |
Hej Kira. Hvis det stadig er aktuelt har jeg meeget tøj som jeg gerne vil af med. Har egentlig selv overvejet at påbegynde som kræmmer, men har ikke rigtig tiden til det. Det drejer sig om nyt såvel som brugt (velholdt) ungt dametøj i kendte mærker, derudover et stort parti drenge-babytøj. Sidst men ikke mindst 20-25 par sko, de fleste ubrugte eller brugt få gange. Men hvis det har interesse kan jeg jo uddybe det nærmere.
MVH Anne Mette
|
Hej,
Jeg har et ret stort restlager af vores Kickville DVD-fodboldsæt. De indeholder en trænings-DVD med dansk, svensk, norsk, finsk, tysk og engelsk tale. En fodbold i str. 4, en pumpe, 4 træningskegler og et bærenet.
Min pris pr. sæt er lidt afhængig af hvor mange der bliver købt samtidigt, men den er absolut under netto-pris lige meget hvad.
Se billeder her: www.kickville.com.
Mvh
Lars Borch Nielsen Tlf: 40140414 Email: lars@borchnielsen.dk |