Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj Branchen - Partner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Mange har kæmpet en hård og intens kamp på at fører sit brand til 'toppen af Danmark' -her tænker jeg på tøj branchen. Tøj branchen er en rigtig hård branche for nye brands. Jeg vil gæt på at kun 1 ud af 50 får kæmpet sit brand igennem startfasen, men er det virkelig så svært som folk siger, nej selvfølgelig er det ikke det. Det handler i bund og grund om at få lavet en præsentabel forretnings plan inden man hopper ud i branchen.

Det vil jeg derfor gerne prøve at demonstrere, dette kan evt. forgå via en blog, hvor jeg skriver trin for trin, hvad virksomheden går igenmen, dette vil nogle nok mene værende en dum ide, da jeg på sigt vil offentliggøre både forretnings plan, levredører, tanker, ideer og lignende. 

Men dette projekt går udelukkende ud på at besvare spørgsmålet - kan man lave et upcoming brand på under 3 måneder og samtidigt blive en anerkendt iværksætter? - dette er set før her kan jeg blandt andet nævne Rebels union, dope antilop, som jeg ser meget op til. jeg har de sidste par måneder hjulpet nye iværksætter med at komme igennem startfasen i tøj branchen. Min erfaring er selvlært igennem de forskellige brands jeg har ejet. De forskellige brands har jeg enten givet væk eller solgt billigt, på den måde har jeg hjulpet nye iværksætter igang, her opnåede jeg et overskud på +100.000 på under 3 måneder. 

I dette nye projekt kunne jeg godt bruge en partner eller to, som er frisk på at starte alt fra bunden igen. Vi starter ud med at tage en kort snak, og går så igang med forretningsplanen. Her skal der blandt andet drøftes navn, brand, slogan, værdier mm.

Hvis du vil være med til at besvare spørgsmålet - kan man lave et upcoming brand på under 3 måneder og samtidigt blive en anerkendt iværksætter? - Så smid en besked og vi kan tage en snak i løbet af ugen - alle er velkommen til at smide en 'ansøgning' til projektet. Det er ingen krav :-)

med venlig hilsen Simon Johst

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:18

Sendt som pb. 

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 13:58

Det er i orden - vi kan lige tage en snak i aften

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 17:33

Jeg er ved at se om jeg kan skabe et team på 3 personer, da jeg synes det vil være det optimale inden for denne branche, på den måde kan vi have et godt socialt miljø i virksomheden, og samtidig komme med input og ideer til projektet.

Jeg har fået mange henvendelser, men skriv endelig hvis i er interesseret i projektet.

Fra Odense
Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:00

Hej Simon :) 

Jeg er en 20. årig fyr fra Odense, som blev student fra Haderslev Handelsskole i sommers. Jeg gik på innovations linjen, og interessere mig derfor rigtig meget for at være iværksætter. Jeg har samme tid en stor interesse for mode, og i sær tøj. Jeg har dog meget lidt erfaring, og i sær inden for tøj branchen desværre. Jeg har overvejet rigtig længe nu at starte en virksomhed, men har manglet en guide der kunne gøre mig helt sikker. Da jeg naturligvis ikke vil starte i en blindgyde.

Jeg syntes dit oplæg lyder utrolig fristende. Jeg går selv med en lille idé i maven omkring salg a "jumpsuits" - da jeg mener man kunne få et stort salg blandt unge, hvis man ikke skød prisen op til det u virklige. Har endda fået god respons blandt venner og bekendte, som ville være interessered i køb af jumpsuit, hvis disse kunne fås til nogenlunde priser. Og jeg mener bestemt der er mulighed for at skabe sig et brand på dette punkt.   

Kan du eventuelt give mig nogle fif omkring start af egen virksomhed? Eller har du lyst til at hjælpe mig med at svare på nogle af de spørgsmål og tvivler jeg går rundt med? 

Med venlig hilsen Christian Nielsen.  

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 10:11

Jeg vil med glæde hjælp dig igennem startfasen i dit nye projekt - men her ud over vil jeg snart starte en blog op, som fortæller hvordan man kickstarter sit tøj brand på den bedst mulig måde. Ved siden af vil jeg komme med tips og ideer mm. 

jeg er ikke så kendt inden for 'jumpsuits', men jeg skal se om jeg kan finde en leverandør til dig - Jeg kontakter dig i løbet af ugen, så kan vi tage en snak ;-)

Mvh. Simon Johst 

Fra Odense
Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:31

Det lyder rigtig godt Simon, Jeg laver lige en PB senere med alle de spørgsmål jeg går rundt med, så håber jeg det er noget du kan svare på. Jeg syntes det med din blog lyder rigtig fedt! Glæder mig til at læse den :) 

Mvh Christian Nielsen.  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)