Ideer til import fra Kina? - Partner søges
Tilmeldt 12. Dec 12
Kirktzen
Skrevet
12-12-2012 kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Dansk/kinesisk par med international erfaring og kapital søger partner med ideer til import fra Kina til EU-landende og/eller ideer til en produktionslinje i Kina.
Kontakt os på nedenstående email:
Bo@kirktzen.dk
På genhør!
Med venlig hilsen
Bo
Svar
Tilmeldt 23. May 08
Der er som sådan ingen begræsninger - det handler om jeres interesse, i min optik. Jeg har selv været fascineret af ideen om, at sælge butter biscuits i december i Danmark - et eventuelt overskud kunne sælges i januar i Kina. Ovenstående benytter Maersk blandt andet, hvor julen giver et naturligt afsæt i Danmark og kinesisk nytår selvsamme i januar. Ellers har jeg kigget på eyki-ure, proteinpulver, træningstøj og meget andet. Skriv gerne en pm med tanker om, hvad I ønsker en partner til.
Svar
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Hej Bo,
Velkommen til Amino :)
Ser vi dig snart i Shanghai?
/Martin.
Svar
Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk
Tilmeldt 12. Dec 12
Kirktzen
Skrevet
25-01-2013 kl. 11:45
Svar
Hejsa været i Østen, først set dit svar ifag. En partner, en der har en god ide - hvor vi kan komme med netværk og kapital.
mvh Bo
Svar
Tilmeldt 12. Dec 12
Kirktzen
Skrevet
25-01-2013 kl. 11:46
Svar
Svar
Tilmeldt 12. Dec 12
Kirktzen
Skrevet
25-01-2013 kl. 11:48
Svar
Hejsa Lige kommet hjem fra Srilanka og Thailand, så vare et par måneder. Afh. om jeg får en god ide på plads, mvh Bo
Svar