Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer ny host - Men hvem og hvilken slags

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i fantastiske amino'er.

Jeg har pt. hostet min side elektroniktest.dk hos Bluehost, men fra tid til anden er siden ret så sløv, selvom vi har sørget for at optimere alt løbende, så nu står jeg med tankerne om at skifte til en anden host, men da jeg ikke selv er så meget inde i de forskellige hosting-løsninger (VPS, WebHotel, Dedicated etc.) håber jeg at der er en venlig sjæl herinde som kunne hjælpe mig :)

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:32

helt klart meebox, de er skamrost til skyerne både på amino og trustpilot. Findes ikke bedre. 

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 01:41

sverigemand:

helt klart meebox, de er skamrost til skyerne både på amino og trustpilot. Findes ikke bedre. 

Vi er steget utrolig meget i vores besøgstal de seneste par måneder, så det skal være en host som kan klare trafikken, uden at siden bliver sløv. Vil du mene at meebox kan klare det ?

Tilmeldt 24. Nov 12
Skrevet kl. 01:45

så tag en professionel hos meebox eller cloud. Mit site har 250 unikke om dagen og køre på et professionelt og der er ingen problemer. Men du skriver du er ikke så meget inde i det med webhotel, så tag en professionel istedet for cloud, da det funger (Cloud er bedst hvis man har mere erfaring med det og har meget højer besøgstal). Ellers skriv til deres support på www.meebox.net så kan de råde dig hvad er bedst. Men det er en af de bedste host i danmark.

Tilmeldt 24. Nov 12
Skrevet kl. 01:49

brug koden Amino , så får du 20 %  i amino rabat på dit webhotel hos meebox

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 01:55

Tak for info'en :)

Jeg har selv set lidt på https://shop.hosting4real.net/nodecart.php?language=danish. Hvordan er de ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:33

Kasper S. H. Hansen:

Jeg har selv set lidt på https://shop.hosting4real.net/nodecart.php?language=danish. Hvordan er de ?

Kender dem ikke, men jeg synes, at du roligt kan skifte over til Meebox. De har også mange gode anmeldelser på Trustpilot.

Som "sverigemand" skriver, kontakt Meebox og de vil uden tvivl hjælpe med at vælge den rigtige løsning.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 07:28

Kasper S. H. Hansen:

Hej alle i fantastiske amino'er.

Jeg har pt. hostet min side elektroniktest.dk hos Bluehost, men fra tid til anden er siden ret så sløv, selvom vi har sørget for at optimere alt løbende, så nu står jeg med tankerne om at skifte til en anden host, men da jeg ikke selv er så meget inde i de forskellige hosting-løsninger (VPS, WebHotel, Dedicated etc.) håber jeg at der er en venlig sjæl herinde som kunne hjælpe mig :)

Hej Kasper,

Igår skrev jeg et svar til en anden her på amino http://www.amino.dk/forums/t/182079.aspx?PageIndex=3#1225679 - Der er nogle af tingene der ikke passer ind i dit tilfælde.

For at gøre det kort:

En host kan sagtens være god til nogle, men ikke til andre, det kommer an på hvad man sætter pris på, og hvad man forventer af sit selskab, også baseret på om man har en national eller global målgruppe at fange, kan ens host have rigtig stor indflydelse, og om man går op i hastighed eller at det bare skal være billigt.

Du er altid velkommen til at kontakte mig - enten via privat besked her på amino, eller via min mail lucas(a)hosting4real.net fortælle lidt om hvad du søger, hvad antal besøgende osv du har - så kan kigge på det - og se hvad der passer godt til dig!

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 07:30

Kan kun forslå Hosting4real.net, mine sider hos dem er betydligt hurtiger, end mine sider hostet andetstedst. Udover det er deres support super gode, og næsten altid online! Jeg kan kun forslå at du vælger dem, deres pris er måske lidt højer end hos andre hosts, men du kan tydligt mærke det i kvaliteten.

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 08:07

Hej

Lidt forklaring på hvad de forskellige typer er.

Wehotel, du får en bruger på en server sammen med andre og den kollektive opsætning, der kan så være forskellige begrænsninger, mange kunder pr.server.

VPS(Virtual Private Server), du får din egen server som kun du har adgang til, men du deler en fysisk hardware sammen med et mindre antal andre.
Men du vælger f.eks. selv hele din opsætning, om du vil kører Centos, debian eller andet.(kræver at du selv vedligeholder eller hyrer nogen til det).
Hos nogle er der garanteret en hvis mængde CPU ram m.v. hos andre er der ikke garanteret noget.

VDS(Virtual Dedicated Server), tæt på det samme som VPS, her deler du også med andre men du er garanteret f.eks 1 kerne ud af 8 kerner på den fysiske server.

Dedicated(Fysisk server), her lejer du eller har købt din egen server, du får serverens fulde ressourcer, deler den ikke med nogen andre.
Her er det det samme som med VPS/VDS, du skal selv vide noget om serverdrift eller hyrer noge til det for dig.

Har man fundet sig et ordentligt webhotel, så er som regel nok til det fleste, men det er begrænset hvad man kan få af service for et par kroner om måneden.
Man får flere ressourcer på VPS og op efter, men det kræver også noget mere at drive det, hvor et webhotel er der nogle andre der har ansvaret for det.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)