Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du øge din omsætning? Se mere her

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Vil du øge din omsætning? Så læs videre

Vil du gerne kunne smide benene op og øge din omsætning samtidig? Så er det her gode tilbud lige noget for dig. Mit navn er Sander, og jeg er en frisk ung gut, der forleden fik en god idé. Jeg vil gerne uddele dine flyers til 1000 adresser i Slagelse og omegn. Altså er dette tilbud ideelt for eksempelvis webshops, da de ikke er geografisk afhængige.

"Men flyers - det er da totalt outdatet" tænker du sikkert. Men så hør lige min idé først. Jeg har tænkt på, hvordan det kunne være fordelagtigt for dig som webshop- eller virksomhedsejer at benytte dette tilbud. For hverken du eller jeg får noget ud af, at folk kigger på din flyer, og smider den direkte i skraldespanden. Derfor har jeg en idé om, at din flyer ikke skulle ligne en hvilken som helst anden flyer. Nej, den skulle fungere som en rabatkupon, så modtageren kan gå ind og bruge en rabatkode, eller modtage noget gratis. Man kunne eventuelt også placere en QR kode på, så man ikke udelukker mobilfolket.

Selvfølgelig skal jeg ikke blande mig i, hvordan din flyer skal se ud, men det var simpelthen bare et forslag til at forbedre effektiviteten af flyeren. En anden idé kunne også være at skrive en nærmest personlig meddelelse, så læseren bliver fanget, og mere tilbøjelig til at tage action.

Well, du har sikkert en bedre idé til hvordan din flyer skal formes. Men der hvor jeg kommer ind i billedet er ved uddelingen samt printningen. Mit tilbud lyder på følgende:

Ja, du læste korrekt.

- Jeg uddeler personligt 1000 flyers til 1000 adresser i Slagelse.

- Jeg tilbyder gratis print af din flyer, hvis den er i sort/hvid

- Jeg tager kun 50 øre pr. flyer inklusiv print i sort/hvid samt uddeling

Er det et tilbud, som kunne vække din interesse? Så er du meget velkommen til at kontakte mig. Det skal lige nævnes, at priserne er uden moms, da jeg ikke er momsregistreret.

Du kan kontakte mig på følgende:

Tlf: 28 49 42 99 - Alle døgnets 24 timer - servicen skal jo være ordentlig for dig Skype-Wink

Mail: sander@sandero.dk

Eller send mig en privatbesked her på Amino.

De bedste hilsner, og god jul!
Sander Grønlund

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sander

Forstå jeg det rigtigt, du vil printe mine 1000 flyers, uddele dem for mig og ialt kun opkræve 500kr? du skal ikke have noget af fortjenesten? Jeg står dog desværre ikke selv og har brug for sådan et knald tilbud, men det er da en god mulighed for andre Aminoer..

God aften..

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:03

Jacob Marquez:

Hej Sander

Forstå jeg det rigtigt, du vil printe mine 1000 flyers, uddele dem for mig og ialt kun opkræve 500kr? du skal ikke have noget af fortjenesten? Jeg står dog desværre ikke selv og har brug for sådan et knald tilbud, men det er da en god mulighed for andre Aminoer..

God aften..

Ja, hvis din flyer er i sort/hvid, så printer jeg og uddeler din 1000 flyers for 500 kroner Skype-Wink 

Du skal blot sende mig en pdf fil med din 1-side flyer, og så skal jeg nok stå for resten Skype-Wink

De bedste hilsner,
Sander 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 21:21

Lyder ikke helt dumt. Kunne muligvis godt være interesseret. Dog først en gang i start februar.

Hvordan er kvaliteten på flyer?

/Thomas Overgaard

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:23

Thomas Overgaard:

Lyder ikke helt dumt. Kunne muligvis godt være interesseret. Dog først en gang i start februar.

Hvordan er kvaliteten på flyer?

/Thomas Overgaard

Kvaliteten vil være normalt printerpapir, og størrelsen ville maximalt være A4 Skype-Wink

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 21:30

Vi sælger kun til virksomheder. Så kan du uddele dem til 1000 virksomheder?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:30

Nikolas Ottas:

Vi sælger kun til virksomheder. Så kan du uddele dem til 1000 virksomheder?

Nej, dette tilbud er til privat adresser, desværre Skype-Wink

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:51

Rigtig fin tilbud, du har kørene .) held og lykke med det ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:16

AP:

Rigtig fin tilbud, du har kørene .) held og lykke med det ;)

Det er jeg glad for du syntes AP Skype-Wink

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:21

Super pris og klart noget som jeg vil gøre brug af snarest.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)