Når jeg har fundet nogen fede varer, som jeg gerne vil sælge i min webshop, hvordan finder jeg så frem til distributøren? Nogen genial måde at gøre det på...har googlet mig gul, grøn og blå!!
Det er lamper fra noget der hedder Heico (børnelamper), men lige meget hvordan jeg googler det, kommer jeg frem til en forhandler istedet for en distributør
Det er lamper fra noget der hedder Heico (børnelamper), men lige meget hvordan jeg googler det, kommer jeg frem til en forhandler istedet for en distributør
Ryk i fat i en forhandler? find den største og bedste af dem, og spørg pænt hvor de får deres fra :-)
Ryk i fat i en forhandler? find den største og bedste af dem, og spørg pænt hvor de får deres fra :-)
Hej Christoffer
Jeg tvivler på, at det giver noget resultat - jeg fortæller i hvert fald ikke, hvor jeg køber mine varer (og jeg er blevet spurgt). Jeg har brugt meget tid og energi på at finde de rigtige leverandører med de rigtige priser, og dem vil jeg under ingen omstændigheder dele - det er min forretningshemmelighed.
Og så skal du i øvrigt være opmærksom på, at du skal overholde en del regler og bestemmelser, hvis du importerer el-artikler (og nej, jeg kender dem ikke).