Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan godt bruge noget konstuktiv kritik (ris og ros ;))

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tak - kan sagtens bruge det i siger og så sorterer jeg i det :)....men men  men....du piller lige ved noget personligt ang. logo...det har jeg nemlig selv fundet på og prøver at være genkendelig med det røde bogstav :)  så DER gir jeg mig ikke..ha ha

Tilmeldt 29. Feb 12
Skrevet kl. 19:04

Hejsa, hvad er footeren??

jeg har købt et layout, som jeg ikke kan rode så meget ved, medmindre jeg vil af med en halv arm :)

Slåfejl...hov...det skal jeg da lige ind og se på...tænk sig, den tekst er der 3 mennesker der har læst!!

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 19:12

Footeren er den sorte boks i bunden :)

Et eksempel på en slåfejl i første afsnit. "Hvis leverandører mod forventning ikke kan levere en bestilt vare, til du blive kontaktet og købet annulleres." Her skal 'til' nok ændres til 'vil' :)

Igen umiddelbart efter: "Ved betaling accepteres dankort. visa og masterkort." Jeg går ud fra, at punktummet efter 'dankort' og før 'visa' skal være et komma :)

Og her lidt efter: "Ved køb af gaver, forlænges returretten selvfølgelig, så modtager har 14 dage fra modtagelsen af gaven." Når du i alt det forrige har brugt "du", hvorfor så ikke bytte 'modtager' ud med 'du' her? :)

Det var bare i de første 4 'afsnit' under 'Bestilling'. Resten vil jeg ikke bruge tid på nu :D

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 19:23

Rigtig overskuelig og meget behageligt design.

Nu ved jeg ikke så meget om boligtilbehør , men i menuen i venstre side ville jeg nok overveje at flytte kategorien "mærker" ned under "børn". Så selve produktgruperne kommer mere i fokus da jeg umiddelbart vil tro det er dem folk er interesseret i. Men det kommer selvfølgelig an på om de fleste af dine besøgende leder efter et bestemt mærke eller mere en bestemt produktgruppe.

mvh.

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Tilmeldt 29. Feb 12
Skrevet kl. 19:27

ha ha...nej lad være med det..point taken ;) - takker

Tilmeldt 29. Feb 12
Skrevet kl. 19:28

nej. det er du ikke den første der har sagt, så det er værd at overveje ;)

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:53

En hjemmeside er typisk bygget op af en header, content og footer.

Footer er det nederest element i din side, du kan oftest ændre den i at finde footer.php filen hvis du ønsker dette.

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:21

klart vælge en anden skrift type på siden der er mere læse venlig times new i word ville jeg vælge .

få social medier tilføjelser knapper på alle produkterne og forsiden så folk kan anbefale dele dit produkt og likes og plusse det især google plus betyder noget grundt dens seo værdi , men facebook likes og del knap også en fordel .

få jeres cvr nummer i fodnoten på siden og profil siden det ville styrke sidens troværdighed.

åben efter aftale betyder det at du kan have døgn åben og hente de bestilte vare og købe dem hos dig på din adresse 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Feb 12
Skrevet kl. 13:07

jeg har ændret teksten.

Jeg har self. ikke døgnåbent, men er der nogen der kan afhente varer om aftenen, så suser jeg gerne op og låser op (bor tæt på), det er den gode service jeg går efter - så vidt det er muligt.

tak for de andre fif - cvr nr kommer på inden for 10 min ;)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)