Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan godt bruge noget konstuktiv kritik (ris og ros ;))

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har skiftet webshopudbyder, da nr.1 var mildest talt RINGE!! Nu har jeg siddet og stirret mig blind på min shop, og kunne godt bruge udefrakommende, til at kigge et smut forbi - jeg går efter brugervenlighed, det skal være nemt at finde det man leder efter. Har du lyst til at kigge forbi og smid endelig en mening, kan jo være jeg lærer noget ;)

www.wunderkitsch.dk

Takker

Vh Dorthe

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:49

Efter et hurtigt kig er mit umiddelbare indtryk, at det er en pæn og overskuelig side. Købsprocessen lader til at være let og elegant. Og så kan jeg godt lide sidens navn (ganske opfindsomt).

Skrifttypen på menuerne til venstre er egentlig pæn nok, men ikke 100 % læsevenlig; som om den flimrer lidt for mine øjne. Men det kan godt være mig, der bare har stirret for længe på min computer-skærm i dag. Wink

Hvad er det, du personligt er utilfreds med?

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:51

Aah, det var din første udbyder, du var utilfreds med. Jamen, jeg synes, at den nye version ser god og velfungerende ud!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 16:51

Hej Dorthe :)

Jeg er helt vild med din side, synes den er rigtig flot og enkel, lige som jeg kan lide den.

Savner dog dit cvr-nummer i bunden, hvor du har dine andre firmaoplysninger :)

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 16:54

Jesper Schlosser:

Hej Dorthe :)

Jeg er helt vild med din side, synes den er rigtig flot og enkel, lige som jeg kan lide den.

Savner dog dit cvr-nummer i bunden, hvor du har dine andre firmaoplysninger :)

Enig, synes også at det er en rigtig flot side!

/john Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 16:57

Generelt synes jeg at det er en super pæn og simpel side. Præcis som jeg kan lide det. Skal vi være lidt kritiske, så mangler jeg noget information om jer. Hvem I er, lidt historie om jer etc. Men det er i små tings afdelingen.

Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:11

nu er jeg ny på Amino, så jeg håber jeg laver et generel til jer alle :)

Tusind tak fordi i kigge på det. Lidt svar:

CVR - det må jeg lige få kigget på imorgen, Dandomain er helt ny for mig, så tåger stadig lidt rundt :)

Personlig beskrivelse - jeg har tænkt længe over det, men synes det er sådan lidt cliche, at beskrive mit fam.liv og "derfor har jeg startet en webshop", men igen...hvis det er dét kunden vil have, så må jeg igang med en tekst :)

Fra Jyllinge
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 39
Fra  DiscoWorld Skrevet kl. 18:05

Hej, jeg kunne godt tænke mig et bedre logo nu resten af siden er så pæn, desuden synes jeg din font er lidt svær at læse generelt på siden?

nydelig shop ellers med effektivt shopsystem :)

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 18:45

Jeg synes, at siden er en smule grå og kedelig - hvilket dog ikke gør noget, hvis man tænker effektivitet. Produkterne ses klart og tydeligt, og det er jo det mest væsentlige, men jeg savner dog alligevel et udtryk med lidt mere personlighed - især eftersom produkterne på siden generelt er meget farverige.

Opbygningen på siden fejler ingenting, og det ser ud til at alt fungerer, som som det skal. Jeg havde dog nok valgt at placere menupunkterne i den venstre sidebar anderledes, så 'Bolig'-kategorien stod øverst, 'Børn' derefter og til sidst de forskellige brands, da min erfaring viser mig at folk oftere kigger i kategorier end brands. Det kunne eventuelt være en idé at lave et afsnit under eller over produkterne på forsiden, hvor de forskellige brands logoer er placeret.

En anden lille detalje mht. designet, er 'Produkter'-afsnittet og 'Nyheder og udvalgte tilbud'-afsnittet på forsiden ikke flugter :-)

Håber du kan bruge mit indlæg - og ellers rigtig fed webshop!

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 19:00

Hej Dorthe,

Super lækker shop du har fået dig! :)

Hvis jeg var dig, ville jeg få integreret noget onepage-checkout.

Jeg ville arbejde lidt med footeren, som jeg synes er utrolig kikset og uoverskuelig. Måske opstille noget info dernede i kolonner? Og så samtidig få de sociale medier derned i samme omgang?

Der er et par slåfejl i handelsvilkårene. Måske de lige skulle have en omgang korrektur :)

Jeg håber det kan bruges.

Held og lykke med shoppen fremover! og glædelig jul :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)