Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad med online coaching?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Berlin
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  TriathlonPeople.de Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Da jeg bor i Berlin, og gerne vil i gang med et coaching kursus, vil jeg høre om der er nogen der har erffaring med coachacademy.dk?

Det jeg har læst på deres site, passer godt til det jeg søger lige nu, men vil gerne høre nogle meninger om stedet og selve det at tage et online coaching kursus!

Så har du erffaring, og eller kan du anbefale et online coachingkursus site?

Jeg takker på forhånd for alle svar.

Ha en god dag :)

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv efter nøje overvejelser, tilmeldt én af deres pakker og har da også surfet lidt rundt på deres medlems-site og kigget lidt på kurserne.
Nu ville jeg så gerne i gang, men nu er siden hvor kurserne lå pludselig væk - ikke bare noget med at siden er utilgængelig, men tilsyneladende ikke-eksisterende.

Jeg håber meget at dette enten er en dårlig joke eller et midlertidigt problem.

Det er muligt at det ikke er den mest kvalificerende uddannelse man kan opnå via dette koncept, men jeg havde faktisk glædet mig rigtig meget til at komme i gang og få skabt et grundlag for videre uddannelse.

Med venlig hilsen
Thomas 

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Berlin
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  TriathlonPeople.de Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det er længe siden jeg har været inde på deres site, for at se på kurserne. Dog kan jeg sige, at det eneste du får ud af kurset er materialet og mulighed for at danne dig et indtryk i coaching verdenen. Du får ingen bevis eller lign at du har gennemført - ham der kører sitet høster kun pengene uden at give nogen form for respons på eksamen eller lign.

Det skal siges at du kan få noget ud af at læse materialet (hvis siden kommer op at køre igen), dog vil jeg anbefale at deltage i et "rigtig" kursus for at få det optimale ud af det.

Jacob

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa Jacob.

Ja det har du selvfølgelig ret i et langt stykke henad vejen :)
Jeg har dog været i skriftlig kontakt med ejeren for et par måneder siden og fik det indtryk at der kunne udstedes certifikater ved beståede eksamer.

Min egen baggrund for at oprette mig er udelukkende, som du selv beskriver det, at blive indtroduceret til coaching, der i sidste ende skal bygge et fundament for videre uddannelse.
Så på den måde synes jeg, hvis ellers at kvaliteten på materialet er i orden, at det er en rigtig god løsning - for folk som mig, der ikke lige har penge til de noget dyrere kurser.

Og deres website ER da stadig oppe at køre. Så jeg forstår egentlig ikke hvorfor det andet ikke virker.
Men jeg har skrevet til ham og håber på svar snarest.

Tak for din tilbagemelding på emnet :) 

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Berlin
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  TriathlonPeople.de Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var nøjagtig i samme situation da jeg startede - jeg håber materialet kommer online og at du får noget ud af kurset..

Held og lykke

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser det som om at du mener at selve materialet er helt ok. Og at du selv har taget et af kurserne og grundlæggende har været tilfreds?

Ja, jeg håber da virkelig også at det kommer online hvad jeg nu også tror på.
Hvorfor skulle man pludselig vælge at tage det hele ned? Som du selv skriver, på en lidt anden måde måske, så er det vel egentlig lidt af en cash cow når først det er sat op ,materielet skrevet og salgsteksterne og websitet er søsat.
Jeg synes i hvert fald personligt at det er en rigtig god ide :) 

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)