Hejsa Lige et hypotetisk skørt spørgsmål... Jeg har i meget langt tid ligget #2-3 på et specielt søgeord i Google, og nu danser jeg fra 1-7 men stadig på samme side... Er der andre der oplever at de danser lidt rundt lige for tiden? I hovedtræk har jeg ikke lavet store ændringer, og det har mine "konkurrenter" øjensynligt heller ikke, jeg har heller ikke mistet et af mine links - ikke de vægtige af dem ihvertfald - nærmere omvendt. Nu mener jeg jo selv jeg ved en del om SEO, og dog har jeg ikke de sidste par år rigtigt oplevet en google dans. Ser jeg syner eller er jeg bare lidt småtosset (Latter is truer) :) Med venlig hilsen |
min erfaring vis sådan noget sker er det lige før enten får en højere fast plads eller en lavere plads , men vis ligger længere tid 1 vil jeg tro den stiger og vis ligger længere tid lavt vil jeg tro den falder.
grundet det kan ske uden man gør noget kan være fordi konkurrenterne gør noget eller der er kommet en ny google opdateringer der ændre lidt på hvor ens side skal placeres