Hej Cookie Det har jeg heller ikke noget imod at man skriver om de negative ting der måtte være ved et selskab som jeg braget ind i samtalen, men jeg syntes det er meget ærgerligt for en debat, hvis folk kommer med deres meget personlige holdninger til et produkt eller service, som uanet situationen, altid er negativt ladet, pga. en fast holdning man har, det giver ikke så sagligt en debat, det ender oftest bare i engang personligt mudderkast, og det er der ingen der hjulpet med. Jeg syntes det er vigtig at man er åben over for mulighederne og at man skal se alle de muligheder der er inden man tager en beslutning. Jeg syntes heller ikke at et SMBA er det bedte valg hver gang, det er faktisk sjældent at det er et SMBA jeg anbefaler. At han Så påstor at jeg prakker folk udenlandske løsninger på når de i virkeligheden vil have et ApS eller A/S er jo direkte løgn, da jeg i ingen af mine indlæg her har snakket om offshore løsninger, og som tidligere beskrevet så kommer det helt an på hvad kunden skal og hvordan forretningen er bygget op at vi finder frem til den selskabsform eller selskabsløsning der skal bruges. Men det er nu heller ikke derfor jeg reagerede på det indlæg Det var nok mere at Bent komme med sådanne beskyldninger som der overhoved ikke er hold i, jeg syntes er meget meget uheldigt. |
Jeg lavede så et par rettelser til ovenstående indlæg (rent formuleringsmæssigt) men jeg vil tillade mig at stille spørgsmålstegn ved det her med langt mere rutinerede rådgivere. Med mere end 20 års erfaring på skatteområdet og som rådgiver i revisionsbranchen kender jeg de fleste kolleger enten personligt eller af navn og de navne man ser på disse udbydersites siger mig intet udover dem som har set hængt ud i Kontant o.l. Det er jo også meget påfaldende at når man ser på deres hjemmesider så står der nok noget om erfaring, men ikke noget konkret