Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg hjælpe dig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino

Jeg henvender mig til jer, i håb om at sælge mig selv. 

Jeg ønsker at hjælpe jer, med det kedelige tastearbejde, som I måske mener er for kedeligt selv at udføre, eller I mener formentlig, at jeres tid er givet bedre ud ved at lave noget andet - nemlig koncentrere sig om det sjove; at sælge sine produkter.

Jeg vil derfor gerne sælge mig selv; uanset hvilken form for arbejde, det måtte være - alt lige fra korrekturlæsning på jeres tekster eller hjemmesider til opgaver som at besvare jeres mails i form af en kundeservicemedarbejder. 

Det er ikke sådan, at jeg vil tillade mig at tage en fast timepris. Jeg tilbyder min arbejdskraft til meget billige penge, så derfor vil det være en fast - billig - pris pr. opgave, hvor prisen er så lav, at alle kan være med - selv de nyetablerede virksomheder, som befinder sig i opstartsfasen og har minimale rådighedsbeløb. 

For at opsummere ganske kort, skal DU henvende dig til mig, hvis du kan bruge en mand, der brænder for at tilbyde sin ekspertise på hvilke som helst opgaver - hvad enten det er såkaldt venstrehåndsarbejde i form af alt inden for shop arbejde, fra at ligge produkter op m.m. til at hjælpe med hvilke som helst andre administrative opgaver. 

Så hvis nogen af jer ligger inde med sådanne opgaver, som I mangler afsat, vil jeg meget gerne være jer behjælpelig. 

Jeg har tid lige nu og her - så jobbet udføres her og nu!

I kan blot kontakte mig i en privat besked her på siden, så kan vi tage en snak om det. Alt har interesse! Dog vil det være mest optimalt hvis det er arbejde, der kan udføres online - men det ene skal ikke udelukke det andet, og jeg befinder mig geografisk i Esbjerg. 

Med venlig hilsen

André Kristensen

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André.
Jeg vil anbefale dig at skrive om dine kompetencer.

Virksomheder bruger ikke bare hvilken som helst person til hvilket som helst arbejde.
Det er skam nøje tilrettelagt og personen skal jo kunne sit kram indenfor det arbejdsområde der skal arbejdes. 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Hej André.
Jeg vil anbefale dig at skrive om dine kompetencer.

Virksomheder bruger ikke bare hvilken som helst person til hvilket som helst arbejde.
Det er skam nøje tilrettelagt og personen skal jo kunne sit kram indenfor det arbejdsområde der skal arbejdes. 

Hej Ronni.

Tak for svaret.
Men som du kan læse i mit indlæg, er det ikke et såkaldt kvalificeret job, jeg søger - men blot nogle opgaver, som jeg kan hjælpe med.
Og det kan være over en bred vifte, da jeg er IT-kyndig, så jeg kan hjælpe med det meste.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig flere, der meget gerne må byde sig til, hvis de har noget! Smile

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige benyttet mig af dette gode tilbud som André er kommet med.

Jeg havde noget venstrehåndsarbejde (undskyld til de venstrehåndede) som jeg ikke lige selv kunne se mig selv sidde og bruge tid på.

André sagde først, at han regnede med det ville være færdigt fredag. 2 timer efter vi indgik aftalen skrev han, at nu var han altså allerede færdig..

Så jeg kan varmt anbefale at hyre ham til de ting du nu har brug for - han arbejder hurtigt, og er meget lærenem!

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg tillader mig lige at forhøre mig igen, om jeg kan hjælpe andre? Smile

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. 

Jeg håber, I kan holde sommervarmen ud. 

Jeg tillader mig lige, at gøre opmærksom på, at jeg har ferie, hvorfor jeg igen har tid til at hjælpe nogle iværksættere, der kunne have brug for en hjælpende hånd. 

Jeg er hurtig, billig og omhyggelig - så skal jeg hjælpe dig? Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)