Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Corporate blogging til at styrke kunderelationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

På e-callcenterforum, har jeg lige oprettet en artikel om corporate blogging, som nogle virksomheder bruger til at styrke deres kunderelationer med.

 

I den forbindelse vil jeg gerne høre jeres mening om følgende:

 

Hvad forventer i at corporate blogging, hvor en virksomhed begynder at blogge med sine kunder?

 

Hvor ser i styrkerne I corporate blogging og hvor ser I svaghederne?

 

De af jer, som har mod på at svare på engelsk må gerne skrive en kommentar til artiklen her

 

Tak for hjælpen jeres svar vil blive læst og brugt til at udbygge artiklen.

 

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Lige en generel kommentar fra min side.

Det er nogle meget lækre artikler, du laver på siden, men jeg vil mene, at de fleste emner du behandler, godt kunne tåle en dybere gennemgang. Når jeg har læst en af artiklerne så sidder jeg lidt med følelsen "I WANT MORE!!!!"

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel.

 

Tak for din interesse i emnet.

 

Artiklerne vil hele tiden blive uddybbet ligesom at nye vil blive skrevet løbende.

 

Du kan tilmelde dig RSS på hjemmesiden, så bliver du opdateret, hvergang der sker noget nyt.

 

Med hensyn til artiklerne vil nogle af dem være skrevet som oplæg, hvor du efterfølgende kan kommentere oplægget og komme med dine erfaringer. Andre artikler vil være fulde artikler, hvor man kan tage det man kan bruge fra dem og smide resten ud.

 

Jeg håber at se mere til dig og jer andre på E-callcenterforum.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)