Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fra Usa vil købe min hjemmeside..

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  I SpiL Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes desværre, at det lugter langt væk af svindel. Har du hørt om nigerianske IT-svindlere? Har en veninde, som satte en pels til salg på DBA, og blev franarret kr. 800,- af en sådan. Fremgangsmåden kan jeg ikke huske i detaljer, men da køberen - som udgav sig for at være kvinde - skulle betale, var der liiige noget med betalingen, som krævede at hun skulle gøre et eller andet, med at frigive 800,- - selvfølgelig ganske forbigående, så i stedet for at få 2500 som aftalt, mistede hun kr. 800.
Det ville ikke være unaturligt, at du spørger di køber om hvad han skal brugen et dk-domæne til, og så vil svaret nok fortælle lidt mere om hvor seriøst du skal tage det.

Flemming Møller:
Jeg tror det er for billigt

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 12:53
Jeg har jo snakket med ham og undersøgt nummert der kommer fra Californien, ikke for at være led men hvorfor svare i 2 når i ikke har læst andet end den første indlæg.
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 13:03
Forresten tak jeg får lige lavet download linket
Fra Aarhus C
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  I SpiL Skrevet kl. 14:17

Matt Madsen:
Jeg har jo snakket med ham og undersøgt nummert der kommer fra Californien, ikke for at være led men hvorfor svare i 2 når i ikke har læst andet end den første indlæg.

Sorry - Det er først nu jeg ser, at der er en masse flere tråde jeg ikke havde læst.

Er forholdsvis ny herinde.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 14:20

Glastine:

Matt Madsen:

Sorry - Det er først nu jeg ser, at der er en masse flere tråde jeg ikke havde læst.

Er forholdsvis ny herinde.

Bare helt iorden. :)

Man skal jo lige lære først. :)

Fra Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Aronia-Galleriet Skrevet kl. 14:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Du skal selvfødeligt sige nej. Du skal ikke handle med nogen fra så langt borte.

Jeg har indsendt en lille Vidoe film på Youtub. Så skrev der nogen fra Amerika til mig, at det var dog det allerbedste de længe har set. Jeg skulle skrive til en hjemmeside i Amerika, og så ville de hjælpe mig med at gøre videon endnu bedre.  Så koster det pludseligt noget, og mange skrev på denne side fra Amerika, lad vær med det, det er snyd og bedrag.

Hold dig til Danmark. Man bliver jo glad når der er nogen som ringer en ligefrem op. Der findes mange fupmager her i denne verden.

Mange hilsener

Johanna

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 14:48

Johanna Westphal:
Du skal selvfødeligt sige nej. Du skal ikke handle med nogen fra så langt borte.

Det holder da på ingen måde. Danmark er alt for lille et land til sådan en holdning.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 14:51

Johanna Westphal:

Jeg har indsendt en lille Vidoe film på Youtub. Så skrev der nogen fra Amerika til mig, at det var dog det allerbedste de længe har set. Jeg skulle skrive til en hjemmeside i Amerika, og så ville de hjælpe mig med at gøre videon endnu bedre.  Så koster det pludseligt noget, og mange skrev på denne side fra Amerika, lad vær med det, det er snyd og bedrag.

Hold dig til Danmark. Man bliver jo glad når der er nogen som ringer en ligefrem op. Der findes mange fupmager her i denne verden.

Mange hilsener

Johanna

Du kan ikke samligne det, her handler vi igennem et sikkert sted. Har du også kun læst den første post? ;-)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 16:06
Hej Johanna,

Her er hvad jeg konkluderer efter at have læst dit indlæg: Du har meget at lære om nettet endnu...! :)

Det du har oplevet kan du på ingen måder sammenligne med diskussionen her...

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 19:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Matt

Det var så lidt. Jeg kan se, at nye folk i tråden ikke har læst alle tingene igennem. Men lige for at slå det fast. Selvom jeg stadig holder fast i, at du ikke skal sælge, så er der nogen herinde, som blander tingene sammen. Det ER sikkert at sælge domæner - og en køber behøver ikke at komme fra Danmark :-) (hvis det var tilfældet, at man kun skulle handle med danskere, så ville jeg være gået glip af meget salg. Men klart - man skal være forsigtig, hvis der er "fup" i gærde.

https://www.escrow.com/ er et af de største og mest anerkendte firmaer til at sælge domæner. Jeg har brugt dem et par gange, hvor jeg har købt domæne fra folk. Det virker på en sådan måde, at du overføre penge til Escrow, sælgeren overføre rettighederne til Escrow. Når begge ting er på plads, kan køber få sit domæne og sælger kan få sine penge. Der skal helt sikkert være nogen, som snyder - det er der altid - men indtil videre har denne service fungeret for mig.

God weekend alle sammen!

Toke Kruse

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)