Hvad med at vende den om engang og se, hvad domæner kan blive solgt for i USA. Forstået sådan, at hvis hensigten er reel (Også hvis den ikke er), så ved fyren der har kontaktet dig, godt hvad domæner derover kan koste og så bliver du "snydt" så meget at det næsten ikke er til forstå, hvis du sælger for 1250 USD.
Er NOOK den største konkurrent til Kindle reader og de vil ind i Danmark, så skal de nok punge ud, hvis de vil have dit domæne.
Der er i øvrigt ingen, der bare kan komme og tage dit domæne. Det viser Orango sagen vist endegyldigt (Han fik sit domæne tilbage).
Du er ikke mig og jeg ikke dig, men jeg havde dælme hævet buddet en smule. At i allerede har en mundtlig aftale og at du skal holde dig til den... Undskyld, men kom lige ind i kampen en gang... Business er business og jeg kan love dig for at han ikke tænker på dine behov og din syge moster.
Hvis du ikke går efter at sælge for så meget som overhovedet muligt, kan du lige så godt brænde din løn de næste par måneder bare for hyggens skyld.
Du kan evt. spørge Martin Thorborg, hvad ejeren af Amino.com vil have for det domæne, når Martin skriver til ham (Var det 300.000 USD)... 1250 USD.... Don't do it...
/K