Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fra Usa vil købe min hjemmeside..

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Madsen:

Hej...

Mange tak for det rigtig fine svar.

Men jeg har besluttede mig. Jeg vil slet ikke sælge, jeg har haft den side i 6 år. 

Det kan godt være folk tænke, at den ikke er en skid værd, men jeg er nu glad nok for den alligevel. Jeg har brug utallig timer på den. Mens bare som hygge. Så hvad fanden, jeg beholder den. Og jeg har heller ikke behov for pengene lige nu og her. så går jo nok. :)

Alt er til salg til den rette pris ;)

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 00:50

De har garanteret massere af penge, sig du har ombestemt dig og dit domæne er mere hver pga. din kundegruppe eller noget i den stil. Aner ikke hvad den slags er værd, men sæt prisen højt. Den er meget mere end 1250 dollars værd for dem. Du sidder på de stærke kort.

Mvh. Casper L

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 00:51

Forresten, hvis du ikke vil sælge den. Så bare giv dem en høj pris, se om de bidder på. kunne være 10.000 eller noget i den stil :)

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 01:37

Hvad med at vende den om engang og se, hvad domæner kan blive solgt for i USA. Forstået sådan, at hvis hensigten er reel (Også hvis den ikke er), så ved fyren der har kontaktet dig, godt hvad domæner derover kan koste og så bliver du "snydt" så meget at det næsten ikke er til forstå, hvis du sælger for 1250 USD.

Er NOOK den største konkurrent til Kindle reader og de vil ind i Danmark, så skal de nok punge ud, hvis de vil have dit domæne.

Der er i øvrigt ingen, der bare kan komme og tage dit domæne. Det viser Orango sagen vist endegyldigt (Han fik sit domæne tilbage).

Du er ikke mig og jeg ikke dig, men jeg havde dælme hævet buddet en smule. At i allerede har en mundtlig aftale og at du skal holde dig til den... Undskyld, men kom lige ind i kampen en gang... Business er business og jeg kan love dig for at han ikke tænker på dine behov og din syge moster. 

Hvis du ikke går efter at sælge for så meget som overhovedet muligt, kan du lige så godt brænde din løn de næste par måneder bare for hyggens skyld.

Du kan evt. spørge Martin Thorborg, hvad ejeren af Amino.com vil have for det domæne, når Martin skriver til ham (Var det 300.000 USD)... 1250 USD.... Don't do it...

/K

www.kennethmundt.com

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 04:18

Hej Matt

Jeg kan se, at der er mange bud på, hvad du skal gøre. Det er jo altid rart at få inputs. Og glædeligt at læse, at du er kommet frem til at ikke at afstå dit domæne for sølle 1250 USD. Jeg er ikke selv advokat og har intet speciale i domæneret (fik dog 12 i jura.. haha). Jeg vil klart anbefale dig at tage kontakt til Kristian Holte fra Klaradvokater.dk. Han er en af Danmarks bedste på området og han koster ikke spidsen af en jetjæger. Han kan give dig et entydigt svar på, hvad du skal gøre. Han er samtidig Amino Expert herinde, så mon ikke han vil give dig et kort råd med på vejen, hvis du ringer til ham uden det koster dig en krone. Ellers vil jeg gerne ringe på vegne af dig - men først må du selv prøve.

Bare så du er klar over det - du har et domæne, som svarer til at være ipad.dk. Det er langt mere værd en 1250 USD. Du kan dog ikke tjene penge på at sælge domæner i Danmark, men du har da en fin webside - og som du selv siger: hele den side har en værdi, som er langt over dette beløb. Værdi, som du skal give afkald på. Man kan altid diskutere, hvad din side og brand er værd - men lad os starte lavt. 25.000 kr. Jeg opfordrer ikke til domæne-salg, men du skal ikke bare kaste din forretning på gulvet fordi du "lugter" lidt guld. Du skal kompenseres for det arbejde, du har i det koncept.

Men igen - tag kontakt til Kristian - han kan hjælpe dig.

Mange hilsner

Toke Kruse 

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 06:39

Jeg takker jer alle endnu en gang, det er fanme fedt at folk gider at hjælpe når man står på bar bund, og ikke ved en disse om tingene.

Altid er selføgelig til salg, hvis prisen er ret. Jeg sælger også hvis de kommer med et ordenlig tilbud. Men ikke for de 1250 USD, de skal en del højere.

I starten tænke jeg fedt, at der er nogle der vil købe det og give 7500 kr for det, men efter et stykke tid gik det jo op for mig, hvis de ringer der over fra, er da ikke for sjov, så må der være noget om det. 

Toke, jeg er rigtig glad for dit svar og jeg vil kontakte Kristian sener her i dag. Jeg vil først lige se om jeg kan finde ham herinde, så må vi jo se hvad vi finder ud af. Jeg skal selføgelig nok holde jer opdateret, det er da det mindste jeg kan gøre. :)

Igen rigtig mange tak, jeg er fanme glad for i gider at bruge tid på det, eller var jeg nok røget i fælden.

Mvh

Matt Madsen

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 09:07

Håber på det bedste.

Det er sgu meget heldigt at du lige rammer sådan et navn, når en stor spiller på markedet skal bruge det :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:33

Hej Matt

Jeg ved hvad jeg havde gjort.

Har jeg mange faste besøgende eller er det google besøgende som også kunne finde mig på et nyt domæne. Du kan evt. skrive i aftalen at du godt må bruge indholdt og system på en anden side.

Ja du blev kloger at domænet måske var flere penge værd efter du accepteret prisen. Men man må stå ved sine beslutninger og ikke være penge grisk (det er min holdning. Jeg siger ikke du er det). Men næste gang så husker du lige vende den en ekstra gang inden accept.

Men hvis jeg skal til at betale advokater for at få råd på et svar som de ikke kan stille sikkerhed for. Ville jeg sælge.

Klagenævnet kan jo også læse dette indlæg.

Men om nook har mere rettigheder ved jeg ikke men se eks. på. Hvornår har de reg. deres varemærke, Hvornår har du reg. domænet, Har du indhold på siden om deres produkt område e-bøger så man kan sige at du bruger domænet for at sende besøgende til konkurrenter.

Hvis nook skal sende en klage til klagenævnet skal de nok bruge en advokat og hvis de mener de kan vinde går smerte grænsen nok hvad de skal betale for dette. Og det er nok ikke 50.000 men jeg ved det ikke hvad en advokat koster i disse sager.

Men man skal også tænke på at mange udenlandske virksomheder ikke kender muligheden for at klage over et domæne. Det kan være en fordel når man taler om pris. Men hvis de får danske ansatte kan der jo være nogle af dem som kender muligheden for at klage.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 11:47

Du er glad for domænet, og jeg forstår godt dit valg om at sige nej tak. Skulle de så hæve deres bud til noget der er mere tillokkende, så kan du jo bare overveje det igen.

Jeg har selv solgt et par .dk domæner, men det har været til andre danskere.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1771
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:30

Downloads virker ikke mon ikke det en joke eller ?

Nu gad jeg ikke til at læse alt men fik da fat i det bare var domænet de var interesset i ikke ?

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)