Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adwords - priser er faste eller udbud og efterspørgsel?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

For første gang reklamerer jeg via google adwords på et marked hvor der er intet konkurrence. Google adwords værktøjet siger lav konkurrence til alle keywords. Derudover har jeg lavet søgninger på forskellige keywords med 5 forskellige ip-adresser uden at jeg har kunnet finde én eneste reklame.

Alligevel står der "under bud for første side" - og anslået pris på første varierer fra 1 kr. til 5 kr. uden at jeg kan finde én eneste konkurrent?

Jeg ved ikke hvorfor, men troede, at det var udbud og efterspørgsel princippet, men det er det måske ikke?

Eller hvad?

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:37

Hej Jakie

Dine annoncers position bliver også afgjort af kvalitetsresultat. Se til højre i taleboblen for dine søgeord - de skal helst være over 5 i kvalitetsresultat.

Udover dette har du sikkert sat dine indstillinger til jævnt fordelt istedet for accelleret under dine kampagneindstillinger.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 21:54

Hej Mbsp

Ca. 70 % af søgeordene har 10/10. 

Det sidste forstår jeg ikke helt?

"Udover dette har du sikkert sat dine indstillinger til jævnt fordelt istedet for accelleret under dine kampagneindstillinger." - hvor ser du det henne?

Mvh 

Tilmeldt 25. Dec 06
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 22:17

Hej igen

Man kan se det under sine kampagneindstillinger. Tjek "Leveringsmetode" der kan man vælge mellem jævnt over hele døgnet eller accelleret, så de bliver vist på samtlige søgninger.

Mvh

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 22:29

Denne funktion skulle være under budgivning og budget, ikke? 

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 22:35

jakie:

Hej Aminoer

For første gang reklamerer jeg via google adwords på et marked hvor der er intet konkurrence. Google adwords værktøjet siger lav konkurrence til alle keywords. Derudover har jeg lavet søgninger på forskellige keywords med 5 forskellige ip-adresser uden at jeg har kunnet finde én eneste reklame.

Alligevel står der "under bud for første side" - og anslået pris på første varierer fra 1 kr. til 5 kr. uden at jeg kan finde én eneste konkurrent?

Jeg ved ikke hvorfor, men troede, at det var udbud og efterspørgsel princippet, men det er det måske ikke?

Eller hvad?

Din google konto du briger er det en helt ny en?

i såfald kan der godt gå lidt tid inden du kommer ned på en god klik pris. derudover så skal google jo også mene at din side du linker til er relevant i forhold til de ord du bruger.

Så der kan være flere faktorer der spiller ind hvad du skal betale for dine klik.

Det skal så også lige siges at bare fordi google siger det koster f.eks. 5 kr. så er det jo ikke sikkert at det er den pris du kommer til at betale.

Personligt, så sætter jeg prisen som jeg vil og ligger pt, på 1,5 i placering og det koster mig en 2 kr. i gennemsnittet på et marked der er rimelig stor konkurrence på.

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Tilmeldt 25. Dec 06
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 22:48

Jo den er vist lige nedenunder budgivning og budget

Mvh

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:50

Hej

Prøv at se denne video om AdWords auktioner: http://adwords.blogspot.de/2009/03/introduction-to-ad-auction.html

"When people think of an auction, they often think of a prize being sold for the highest bid. But the AdWords auction works a little differently, where the winner only pays the minimum amount necessary to maintain their position on the page. That means you'll only pay the minimum necessary to beat the person below you. In fact, our quality-based pricing system ensures that you'll often pay less than your maximum bid."

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 22:58

Men jeg kan jo se, at der ikke er nogen visninger på annoncen. 

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:04
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)