Men syntes 100$ er lidt for meget, at give for et plugin, til et projekt der ikke vil genere penge. Nogen der kender et gratis alternativ, med samme funktioner som det? Eller bare har en anden løsning?
Men syntes 100$ er lidt for meget, at give for et plugin, til et projekt der ikke vil genere penge. Nogen der kender et gratis alternativ, med samme funktioner som det? Eller bare har en anden løsning?
Tak!
Alt er i gratis i denne verden, nogen kan det virkelig gøre ondt i penge pungen, og det er det nød til
Nu har du sikkert gjort dig nogle tanker om hvad dit projekt skal kunne, og hvis du kort beskriver hvilke funktioner der er "need to have", og hvilke der er "nice to have", så er der sikkert nogle der kan hjælpe.
Jeg har selv lavet et projekt hvor man ska anmelde legepladser, og det har jeg primært løst med GDstar rating plugin'et. Du kan se siden her: http://www.naturlegepladser.dk/
Jeg skal bruge et plugin, der gør at samtidig med man skriver en andmeldse, så kan man give nogen stjerner i forskellige kategorier. Meget li' trustpilots system. På den måde kan man fx. skrive et andmeldse, der siger "Super god hjemmeside" og så give 5 stjerner i "Design" "Fart" osv.