Hej Amino'er Hjælp tror jeg vil være lidt asocial. Jeg synes det er lidt svært at finde tid til at være "social" på alle de sociale medier. Jeg er begyndt at tænke lidt over hvor kommer resultaterne fra, lige nu synes G+ at være en god ide ifht placering, author rank mv., jeg synes ikke FB giver noget målbart ifht placering mv. på søgemaskinerne, Twitter har jeg sprunget helt over og har ikke lavet video'er på You tube. Jeg overvejer at ligge indsatsen på G+ og neddrosle lidt på FB, men stadigt holde den aktiv. Drømmer lidt om en video eller 2 på You Tube, men kun for sjov. Jeg er godt tilfreds med mine søgeordsplaceringer, hvor næsten alle er på side 1. Hvad gør I andre, prioriterer I eller bruger i megen (for megen) tid på at være sociale på div. sociale sites. De bedste hilsener Finn Italy |
Hey Finn :)
Jeg selv er i opstartsfasen, og er godt nok også overrasket over alle de steder man åbenbart skal være aktiv, for at være sikker på at blive set. Har oprettet profiler på google+, linkidin, facebook og Twitter og man bruger jo ufatteligt meget tid på at sætte sig ind i hvordan det hænger samme, for derefter at bruge endnu mere tid på at holde det ved lige. Men det er åbenbart en del af det at være en synlig virksomhed, jeg ville nu også ønske at man kunne nøjes med bare at være aktiv et af stederne, og så holde den 100% ved lige.