Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

110.000 keyword tool

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Stockholm
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg var var for sjov skyld inde på google keyword tool og slog et engelsk ord op hvor efter jeg kunne se at ca. 110.000 søgte på ordet hver eneste måned. Straks gik jeg ind på dandomain for, at se om ordet var taget (.com,.dk, .org osv) hvilket den så ikke var. Jeg tænkte straks, at der nok godt kunne strikkes noget lækkert sammen på engelsk vedr. emnet og så den vej måske tjene lidt penge via google adsense.

Jeg har ingen erfaringer med adsense og om jeg kan tjene penge på sitet selvom der er over 110.000 som søger på ordet og hvis indholdet samtidigt er godt.

Er der nogle der kan give råd til om det har potentiale til adsense inkomst eller hvordan? Jeg kan sige så meget at det er indenfor drinks branchen.

Mvh

Daniel

Fra Stockholm
Tilmeldt 6. Dec 12
Skrevet kl. 16:45

Glemte at nævne at competetion er low

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:47

Noget du også skal kigge på, er konkurrencen. Er konkurrencen lav, eller er den benhård? Hvis den er virkelig hård på det ene søgeord, skal du nok ikke satse for meget på det.

Og så er værdien på exact-domain også blevet reduceret en del.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Hamborg
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:53

Nu er der jo ikke som sådan noget usædvanligt i at der foretages 110.000 søgninger på et begreb om måneden. Det er lidt svært at sige noget om på det grundlag. Kan tænke mig til hvorfor du ikke giver os mere info om hvad begreb det handler om,men uden mere info om hvor høj konkurencen er på ordet og om hvor meget der betales per klik, er det svært at sige ret meget.

Det simple svar er ja der kan tjenes penge på et sådant site. Men kun hvis du kan lave en side der er god nok til at tiltrække trafik. men prøv, hvis du allerede har domænet og hosting kan du jo bare lave en wp side det koster ikke andet end din tid. 

Fra Stockholm
Tilmeldt 6. Dec 12
Skrevet kl. 17:01

Konkurrencen er lav iflg. keyword. Men jeg tænker bare hvis konkurrencen er lav og der 110.000 som søger spefikt på ordet og der ikke er nogen som har "ordet".com, at der så er gode chancer for at man kan tjene på Adsense hvis indholdet samtidigt er godt?

Mvh

Daniel

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:07

Hvis konkurrencen er "lav" er det i forhold til, at ordet har 110.000 søgninger.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:17

Er det på eksakt søgning, eller sætning du søger?

Der er nogen ting du kan have overset, for 'sex' fx har 505.200.000 søgninger (ca) pr måned, og er også low. Men det ved vi jo godt ikke helt er tilfældet.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 17:19

Simon Hansen:
Hvis konkurrencen er "lav" er det i forhold til, at ordet har 110.000 søgninger.

At den er  lav menes der er få som går efter det ord

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:30

Der er mange tvetydige forklaringer på hvad "konkurrence" i keyword tool nu betyder. Det har intet at gøre med om det er let at rankere godt på ordet eller sætningen.

I dette tilfælde er 'konkurrence'-funktionen mere ment til annoncøren.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32

Log ind i keyword tool, og se efter hvad ppc er for ordet. Hvis det er 0,5 kr. er der ikke meget at komme efter, men er den derimod 10 kr. Kan der være mange penge i det.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)