Rigtig fin hjemmeside. Dog skal det siges, at jeg ikke mener, at menulinjen skal være rød, altså i samme farve som det ovenover. Det går for meget i et og virker uprofessionelt. Så hellere prøve med en mere lys/mørk farve til at give kontrast med.
Kan godt lide den måde hjemmesiden er delt op på, det ser godt ud og er meget overskueligt.
Der er kommet store grønne knapper, forsiden er blevet meget forenklet og der re strammet op hist og her, men hvad syntes du om designet?
Alle kommenterer er meget velkomne
Hej Henrik
Umiddelbart er det en helt fin side, men der er stadig plads til et par justeringer :)
Jeg er personligt heller ikke så vild med rød på rød oppe i toppen. Jeg ville istedet lave den øverste boks sort. Det vil også passe fint med det sorte i logoet.
Ligeledes så er der mange billeder på siden. Alle knapper og menubarer kan sagtens laves i CSS i stedet for som billeder. Især hvis man tænker på at det er en side der henvender sig til ældre mennesker, hvor mange måske sidder på en langsom forbindelse?
Hej, der er for mange elementer der kæmper om opmærksomheden... en simpel løsning kunne være at fjerne kassen med top menuen og placere disse i top baren som hvide tekst links.. dermed er der fokus på det aller vigtigste... produkterne...
Produkt boksene mangler simpelthen design.. en grå outline.,. er ikke pænt!
Generelt trænger den til en ordentlig gang KISS (Keep it simple s..)
Mange tak for feedback Nu er der lavet flere ændringer på den baggrund: Forsiden er gjort mere enkel og opdelt i fire bokse. Teksten i toppen er erstattet af søgefeltet som er gjort bredere og knappen er mindre. Facebook, trustpiolt og google plus bokse er fjernet fre toppen og erstattet af Post logo. Skrifttypen er verdana fordi den er let læselig.
Farverne på siden er valgt så de matcher logoet
Jeg håber at I syntes at siden er blevet mere enkel