Forsiden er færdig og jeg mangler lidt inspiration til menuerne. Jeg kunne godt tænke mig kun at vise indlæg fra samme kategori men har ikke helt gennemskuet hvordan jeg får den til det, så hvis nogen kan hjælpe med det, bliver jeg meget taknemmelig.
Det ville være oplagt at lave en side, hvor du beskrev sidens indhold kort og kontant. En underoverskrift til din titel "Mephobia" ville også være en god ide, da mange læsere kan have svært ved at gennemskue hvad mephobia handler om.
10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk
Jeg håber der er nogle der vil give lidt feedback på mit site, det er mit første og jeg syntes selv resultatet er blevet ret godt.
Synes det er et pænt layout og siden er flot - reklamerne ser dog tilfældige ud i forhold til din målgruppe. Er der ikke nogen programmer i affiliate verdenen, som har med dit emne at gøre?
Jeg mangler lidt info om dig på siden - du kunne evt. lave en "om mig" eller "om os" side, der forklarer lidt om hvem der står bag osv.
JesperMine:
Jeg kunne godt tænke mig kun at vise indlæg fra samme kategori men har ikke helt gennemskuet hvordan jeg får den til det, så hvis nogen kan hjælpe med det, bliver jeg meget taknemmelig
Typisk har du mulighed for at lave din egen menu i din administration (under udseende) - her kan du krydse de sider og kategorier af, som du vil have i din menu:
få et bedre plug in på siden til dine social medier ikoner så man nemt kan likes og dele din side , google plus det er også en kæmpe seo fordel så få den plus knap på siden og dele knap på din side , dette her dette her wordpresse plug in vil jeg anbefale dig at bruge http://wordpress.org/extend/plugins/addthis/
der mangler også en kontakt side og en om jer side på jeres hjemmeside
udnyt mere på siden en god sigende titlen på din side , brug ikke domæne navnet på alle siderne og udnyt også at google viser op til 70 tegn nu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Thomas > Mange tak! Lige netop det har jeg grublet længe over :)
Mikael > Hvad er det du ikke syntes fungerer ved de sociale netværk? Nu har jeg kun fået koblet facebook til derfor ser widget'en lidt tom ud, jeg syntes bare selv den passer godt ind i designet :)