Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Evt.startende freelance bogholder, nordsjælland

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Humlebæk
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har tænkt mig evt. at starte op som freelance-bogholder... har arbejdet som bogholder og

controller ass. i alt i 20 år, men som funktionær... - sagde min stilling op, for at prøve noget nyt..

Men man kan jo ikke sådan over en nat skaffe kunder nok til en ca 30 timers uge.

Derfor går mit spørgsmål ud på... Hvad vil den mest optimale måde at annoncere

efter kunderne på ??

Er i gang med at oprette en hjemmeside, - og tænkte på visitkort, evt. annonce i avisen, men

måske der er andre måder som jeg ikke har tænkt på endnu.

Håber der er en god sjæl derude som kan gi et hjælpende input

På forhånd tak

Betina 

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 22:43
Hej Betina.

Det er da helt sikkert en god ide at være lidt aktiv her på Amino. Der er ofte folk der spørger om bogholderi.

En god hjemmeside er helt sikkert også en god ide og ellers kan du jo prøve at annoncere lidt, f.eks. her på Amino.

Held og lykke med projektet.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:52
Hej Betina

Det vil da helt klar også være en mulighed, at henvende dig til nogle lokale revisionsfirmaer. Det er dem, der har den lille lokale erhvervsdrivende som kunde, og som kan vurdere, hvornår de har behov for ekstern hjælp. Det er jo primært den lille erhvervsdrivende, som har fået så meget gang i biksen, at de har brug for hjælp til det administative, som er din kundegruppe.

Som lille erhvervsdrivende, vil jeg henvende mig hos min revisor, for at få at vide, hvor jeg skulle henvende mig, for at få hjælp til bogholderiet - og så skulle de gerne henvise til dig.

Fra Humlebæk
Tilmeldt 20. Jul 07
Skrevet kl. 23:04
Hej

Mange tak for dit svar... jeg vil prøve at finde ud af denne web-side... så jeg kan indlægge en

annonce...

Tak igen.. smil

Fra Humlebæk
Tilmeldt 20. Jul 07
Skrevet kl. 23:07
Hello Nightfall

Tak for dit svar.... helt sikkert - det må jeg prøve... efter mine visit kort er færdige..

Mvh

Betina

Fra Vestjylland
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:01
Hej Betina

Da jeg i sin tid startede tog jeg også et møde med det lokale erhvervscenter,  som jeg fik et godt samarbejde med, de har så henvist en del kunder i tiden.. Der henvender mange nye iværksættere sig jo for at få gode rå og sparring med på vejen..

Har haft små annoncer med i de lokale aviser, men tror ikke det er så meget med henblik på "straks" kunder, mere for at gøre opmærksom på sig selv og få etableret et navn..

Amino er også et godt sted..

Jeg tror det bedste er "mund til øre" metoden.. Bogholderi og regnskaber jo et tæt indblik i en virksomhed og også tit i det personlige, så min erfaring siger mig også, at tillid og troværdighed, samt selvfølgelig kompetance, betyder en meget stor del, og når man først har bevist det over for de første kunder, er det oftere at man møde henvisninger til potentielle nye kunder.. :-)

Evt. kan du prøve en af pakkerne ved et mødebooking firma, men selvfølgelig være nøje med den målgruppe du vil ud til.. Da det ellers kan være lidt spildte penge.. Men har sel prøvet mødebooking da jeg startede og det gave nogle gode møder og også lidt kunder :-)

Held og lykke.. :-)

Bogholderi, Regnskab & Administration
http://www.secondaccount.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)