Faldt lige over den her tråd, da jeg prøvede at google mit spørgsmål :)
Sidder i Silkeborg til Finansøkonomi-eksamen og har nøjagtigt samme spørgsmål!!!!! 
Måske vi kan hjælpe hinanden? 
Jeg har problemer med de to sidste spørgsmål:
1. Vurder hvorvidt du vil indstille til Håndværkerbanken A/S, at denne overtager Aarstidernes nuværende låneengagement fra FIH bank.
Det antages at engagementet omfatter primært
banklån på i alt kr. 7.852.000, indskud på sikringskonto på kr. 500.000, samt forrentning af løbende overskudslikviditet.
Hertil kommer finansiering af investeringen på kr. 6.500.000 i forbindelse med indtrængen på det nordtyske
marked. Af vurderingen skal også fremgå, hvilke krav du stiller til sikkerhedsstillelse forudsat, at du finder Aarstiderne kreditværdige.
2.Forbered på vegne af banken den forhandling, der vil opstå når banken skal overtage Aarstidernes engagement. Din chef i banken har gjort det klart for dig at banken ikke går ind i engagement uden sikkerhed i form af ejerpantebrev, virksomhedspant eller anden form for pant. Hvilken form for sikkerhed der kan blive tale om, vil bero på en forhandling mellem Håndværkerbanken og Aarstiderne, forudsat at de er kreditværdige.
Og som I også skriver ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til
3. Vurder hvorvidt Aarstidernes horisontale og vertikale finanseringsstruktur er optimal.
Er klar på noget bytte/bytte hvis I kan hjælpe med ovenstående, gutter :-)
Mvh
Den uskyldige fisk