Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere likes på min Facebook side?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne have mange flere likes på min Facebook side. Jeg er klar over at jeg kan købe div. annoncer etc., men vil helst ikke betale for det. Jeg vil gerne høre jeres erfaringer, hvordan har I gjort? Jeg kan se at (efter min mening) fuldstændige ligegyldige intetsigende sider har mange mange tusinde likes. Hvordan får jeg det, uden at skulle have den store pengepung frem?

Ser meget frem til at høre fra jer.

God dag.

/Thomas

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken likes har du brug for? Danske? Udlandske? Unge? Ældre? 

Brug nu fiverr hvis du ABSOLUT skal have likes det koster kun 30 kr.-

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad går din facebook side ud på..

Det man kan gøre er at lave konkurrencer. Det virkede for mig. Det var ikke gratis men jeg udlovede et digitalt trykt billed på opdelt ramme til vinderen.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 70
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

For 3-4 uger siden installerede jeg Wordpress pluginnet "Facebook Fanpage Promoter Lightbox" fra firmaet Arevico (gratis).

Det er et plugin, der efter X antal sekunder på din side viser en Facebook popup boks. Du kan selv indstille følgende:

1) Antal sekunder, der skal gå, inden boksen popper op på siden for den besøgende

2) Vælg om boksen kun skal poppe op på sider, indlæg, forsiden eller arkiv eller en kombination

3) Hvor mange dage, der skal gå, før boksen igen vises for den samme besøgende

Køb IKKE premium versionen, der skulle give flere muligheder for indstillinger. Det virker ikke for danske Facebook sider, da "SMS notifikation" skal slås til. Jeg har forsøgt, men det har vist sig at danske facebooksider ikke kan slå "SMS notifikation" til.

Inden jeg indstallerede pluginnet, fik jeg ca. 1-2 "likes". Efter installation får jeg i snit 13 "likes om ugen".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er det selvfølgelig vigtigt, at der er en integration mellem dit site og FB.

Det vigtigste:

- Sørg for at skabe indhold som har værdi for brugerne, så de får lyst til at "synes godt" om din side og "dele". Ellers virker det ikke. Du skal gerne have dem til at involvere sig.

Du kan tiltrække flere ved at:

- Lave en konkurrence (efter FB`s regler) 

- Bed venner/bekendte om at synes godt om/dele

- Sørg for at signaler at du er på FB (eks. i dit materiale)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Berthel

Jeg har installeret plugin'et, men det eneste, der kommer frem, er en hvid boks.

Jeg ved ikke om det bare er mig, der får den fejl.

Du kan tjekke om det virker for dig her: www.gentleman-life.dk 

OBS: Pop up'en kommer ikke på forsiden, men på alle andre sider.

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge danske "likes". 

Jeg er netop ved at færdige gøre min danske webshop og her skal der selvfølgelig være en integration. 

Tak for jeres svar indtil videre.

/Thomas

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Fra Randers
Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Når det er den gratis "version" du går efter, så vil jeg også anbefale at du beder folk om at "like" og dele. Dog ikke kun ved at skrive det på et opslag. Send en privat besked til dem du ved, som har et stort netværk, og hvor du mener, at du kan "tillade" dig at bede dem om at dele det. Sjovt regnestykke er, hvis man antager at du får 20 venner til at dele, og de i snit har 200 venner, så er der lige pludselig 4000 som du potentielt er eksponeret for - de store tals lov :-) Og ja en lille konkurrence vil nok også hjælpe på det. Ved 2000 likes bliver der trukket lod om en præmie iblandt dem, der har liket.

/Lasse

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 70
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Ja, jeg kan se at der popper en boks op, men der står "There was an error fetching the like box for the specified page."

Måske har du indtastet et forkert "Facebook Fanpage ID"?

Du kan finde det nemt på denne side:

http://arevico.com/retrieving-the-facebook-fanpage-id/

Håber det løser problemet.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med likes i lang tid.

Den bedste måde er at poste sjove billeder.
Når du poster et sjovt billede så ser folk det, og derefter like de det og så når en person liker det så kom det op på personens venners startside og hvis de synes det sjovt liker de.
Sådan bygger du likes op, når folk ser måske 4-5 sjove billeder fra dig så liker de din side og sådan bliver det ved.
Folks hjerner på Facebook er bare sådan hvis ens venner liker, liker de også.
Evt. Spørg nogle on de vil dele din side.
Brug lidt penge, køb en ting & lave konkurrence om den I EN APP ellers er det ulovligt.
Sådan kan du skaffe likes nemt.

Mvh
Casper

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)