Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdi af URL på ÆØÅ-domæner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver det mere værdi at ens URL indeholder ÆØÅ, hvis det er det, kunden søger på? Hvis han fx søger på "båndoptager" og min URL hedder "båndoptager.dk", giver det så mere værdi i forhold til google end hvis min URL hedder "baandoptager.dk"?

Jeg har naturligvis købt begge domæner, men jeg er meget interesseret i at vide, om det betyder mere i forhold til google om man rammer præcist med ens URL, eller om AE, OE, AA istedet for Æ, Ø, Å er lige så godt.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:54

Nej det gør det ikke.

Google har også devalueret exact match domains fordel, så du ikke længere får fordelen ved at matche domain med et keyword.

Om de så komplet har fjernet fordelen ved at have et keyword i domain, eller kun devalueret værdien, er lidt svært at sige, men værdien er i hvert fald udvandet.

Det er muligt, at et keyword i domainet uden exact match, stadigvæk giver en fordel - jeg vil umiddelbart tro det.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00

Jeg ville ikke anbefale dig at bruge et domæne med de danske tegn, da det stadig kan give problemer nogen steder. Der er stadig fora, CMS`er som ikke kan håndtere det, og du kan gå glip af naturlige links

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)