Jeg går i øjeblikket med nogle ideer til opstart af internetsider som er afhængige af bruger af siden, som fx. datingsider. Mit spørgsmål er derfor hvordan man bedst kommer igang med sådanne sider der kun har eksistensberettigelse i kraft af brugerne? Er der nogen der har nogle gode erfaringer eller ideer til hvordan man hurtigt får skabt en brugerkreds til sådan en side?
Det afhænger selvfølgelig af hvilken form for side det er du vil lave, men en annoncer på Facebook, er et super godt værktøj til at blive set, og der vil du helt sikkert kunne ramme din målgruppe, da Facebook's målgruppe værktøj er meget specifikt!
hvilken emme er det ,hvordan vil siden se ud , hvad vil du med siden din version med siden
videoer , blogindlæg , social aktiv plejer være et godt middel til at fremad , men har mange andre ideer men da jeg ikke kender emmet og din version er det svært at sige hvad passer dig bedst for der uendelige muligheder
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Skriv om noget, der har din interesse, og find ud af hvad folk søger på inden for det område. Linkbuilding, SEO er vigtig - og din URL kan også være vigtig. Fx har billigejulegaver.dk mellem 50-200 besøgende om dagen lige nu (og voldsomt stigende), og det er stort set uden linkbulding, men kun på URL´en. Den ligger på side et uden indsats fra vores side, andet end indhold selvfølgelig :)
Tak for jeres svar, jeg kan godt forstå det måske er lidt svært at svare på når i ikke ved mere om hvad det er jeg har i tankerne. Men det drejer sig om to sider en der skal fungere lidt ligesom en datingside og en anden som skal henvende sig til folk der har interesse for at møde nye mennesker og deltage i forskellige fysisk aktiviteter. Jeg håber på at kunne skabe et forum der hvor folk med sammen interesser kan mødes og dyrke sport og fællesskab. Håber det giver lidt mere forståelse for hvad det drejer sig om.