Det kommer naturligvis helt an på hvad du vil indenfor IT. Hvis det er programmering, tror jeg
det bliver vanskeligt,
:(
Det er i den retning, programmering... Men har hørt at i Canada er de gode til at progammere og forventer ikke de høje krav som Danmark, kan det passe?
Jeg er skam ikke så dygtig, vil gerne lære mere mit programmring er mere bare kig-efter tutorial programmering.
Den bedste måde du lærer at programmere på er at sætte dig selv en opgave meget eks. et website du gerne vil lave. Derefter deler du den op i mindre opgaver og laver hver især. Tutorials bruger du til at finde en løsning. Derefter lærer du det rigtige indenfor programmering som ikke er bare at sidde og taste men at dele en opgave op i bidder og løse dem.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja, men jeg har meget svære med at programmer "style" det kan jeg på ingen måde finde ud af..
Det er altid nemt at sige "det kan jeg ikke" :) Men styrken ligger i at sige "det ved jeg ikke endnu men jeg vil finde en løsning". Måske du ikke kan det nu, men hvis du tager det skridt for skridt så kommer det. Jeg har været programmør siden 97 og jeg er heller ikke superduperekspert men det tager tid - så bare kridt skoene og tage det skridt for skridt.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....