Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er talblind - Har jeg en chance inde for IT

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Thejlade:

Det kommer naturligvis helt an på hvad du vil indenfor IT. Hvis det er programmering, tror jeg

det bliver vanskeligt,

:(

Det er i den retning, programmering... Men har hørt at i Canada er de gode til at progammere og forventer ikke de høje krav som Danmark, kan det passe?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Hej igen

Det kommer an på hvor tal blind du er. Har du programmeret før?

Vi kan godt lave en lille test hvis du vil.

mvh

Thomas

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 12:38

Thomas Thejlade:

Hej igen

Det kommer an på hvor tal blind du er. Har du programmeret før?

Ja jeg programmer skam nu, men det kun php og html 

Hvilken slags test tænkter du på? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47

Hej

Jamen hvis du allerede programmere, så er der jo ingen problemer. :)

mvh

Thomas

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 14:03

Thomas Thejlade:

Hej

Jamen hvis du allerede programmere, så er der jo ingen problemer. :)

Jeg er skam ikke så dygtig, vil gerne lære mere mit programmring er mere bare kig-efter tutorial programmering.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:08

Hvor længe har du programmeret i PHP? html er i øvrigt ikke programmering, men lad nu det ligge ;)

Casper Hostrup:

Jeg er skam ikke så dygtig, vil gerne lære mere mit programmring er mere bare kig-efter tutorial programmering.

Der har vi vidst alle været en gang. Nogle via bøger, nogle via tutorials på nettet, og nogle via en lærer som underviser på en tavle/projektor.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 15:12

Michael R. Gertz:
Der har vi vidst alle været en gang. Nogle via bøger, nogle via tutorials på nettet, og nogle via en lærer som underviser på en tavle/projektor.

Ja, men jeg kan ikke lide dem som godt. ville hellere have direkte fra f.eks en dygtig her fra Amino, de tuts der er ikke altid gode

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:29

Casper Hostrup:

Den bedste måde du lærer at programmere på er at sætte dig selv en opgave meget eks. et website du gerne vil lave. Derefter deler du den op i mindre opgaver og laver hver især. Tutorials bruger du til at finde en løsning. Derefter lærer du det rigtige indenfor programmering som ikke er bare at sidde og taste men at dele en opgave op i bidder og løse dem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 15:32

Niels Henriksen:
Den bedste måde du lærer at programmere på er at sætte dig selv en opgave meget eks. et website du gerne vil lave.

Ja, men jeg har meget svære med at programmer "style" det kan jeg på ingen måde finde ud af.. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Hostrup:
Ja, men jeg har meget svære med at programmer "style" det kan jeg på ingen måde finde ud af.. 

Det er altid nemt at sige "det kan jeg ikke" :) Men styrken ligger i at sige "det ved jeg ikke endnu men jeg vil finde en løsning". Måske du ikke kan det nu, men hvis du tager det skridt for skridt så kommer det. Jeg har været programmør siden 97 og jeg er heller ikke superduperekspert men det tager tid - så bare kridt skoene og tage det skridt for skridt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)