Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analyse af webshop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Just some quick feedback

Are you using Optimizely?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 12:45

Det er også vigtigt at huske en lav bounce rate er ret svær at opnå, især hvis du finder at du får mange besøg fra ikke-fokuserede kilder (fx. en del søgeord og måske steder som Amino)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:57

Kristoffer Broholm:
Det er også vigtigt at huske en lav bounce rate er ret svær at opnå, især hvis du finder at du får mange besøg fra ikke-fokuserede kilder (fx. en del søgeord og måske steder som Amino)

Ja jeg synes nu hellere ikke at 40 % er afskrækkende. F.eks. dem som kender hjemmesiden i forvejen, og kun skal bruge kontaktoplysninger, henvisninger til bestemte landingspages m.m.

Alle har jo kun brug for den ene og bestemte side. I disse tilfælde vil det jo give en afvisningsprocent på 100. Det vil jo samlet trække gennemsnittet op.

Skal man bruge afvisningsprocenter tror jeg man mere skal se på de enkelte sider og undersider, og om disse er tilfredsstillende ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 12:14

Hej Ib,

Det er også netop derfor, jeg gerne vil have lavet en analyse, der viser afvisningsprocenten for de enkelte sider. Jeg har heldigvis fået hjælp til at få sat min Adwords og Analytics konto rigtig op, så jeg kan hente denne information :-)

Mange hilsner

fra Lise

PS. Håber du har fået sat gang i dit nye webshop projekt :-)

Godt nytår alle sammen!

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:38

Lise Andersen:
PS. Håber du har fået sat gang i dit nye webshop projekt :-)
Hej Lise !

Som du jo ved kan "analyse" tage lang tid, somme tider er det måske bedre og "springe ud" i det ?

Jeg brugte oprindelig ham her http://misura.dk/om-misura/kontakt-misura-webanalyse.php

Og mener idag at jeg kan trække de oplysninger du efterlyser. Det "bilder" jeg da mig ind ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

afhenter selv der burde prisen falde det kan jeg ikke se den gør , det er vel er gratis at afhente en vare vil jeg gå ud fra 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lise.

Der er netop kommet et super godt tilbud fra Morten Vadskær, Mogens Møller og Nikolaj Astrup. Det hedder ShopDiagnose, og du kan se det herinde: http://shopdiagnose.dk/. De er allesammen e-købmænd ud til fingerspidserne, og ved hvad de snakker om.

For kun 3950 kr. ex. Moms får du altså en fuld analyse. Det er EKSTREMT billigt, og jeg vil skyde på at de penge er tjent hjem indenfor den første måned.

Den eneste logiske grund til at de kan gøre det så billigt, må være at de elsker deres job.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:08

Casper Blom:

Wink For kun 3950 kr. ex. Moms får du altså en fuld analyse. Det er EKSTREMT billigt, og jeg vil skyde på at de penge er tjent hjem indenfor den første måned.

Den eneste logiske grund til at de kan gøre det så billigt, må være at de elsker deres job.

Yes

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)