Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - gode råd søges - især hvad jeg ikke skal kaste mig ud i

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har med hjælp herindefra oprettet to hjemmesider i går.

Nu vil jeg gerne lave et affiliatesamarbejde med 1-2 firmaer.

Er der noget, der er totalt no go?

Indtil videre satser jeg på at starte med www.sexreporter.dk - som jeg forventer at lave til et onlinemagasin/medlemsklub med medlemmer, nyhedsbrev, workshops og meget andet. Jeg deltager lige nu i et forløb omkring at lave sin egen medlemsklub.

Jeg vil selvfølgelig gerne have kontakt med nogle, som det er relevant at lave affiliate med. Jeg har fx ikke tænkt mig, at jeg skulle have Irma eller Netto med på vognen.

Jeg har planer om at gå internationalt, når jeg er godt i gang i DK. Jeg har ikke de store konkurrenter, og de jeg har, kender jeg. Så vi er mere samarbejdspartnere.

Hvad ville I gøre for at sikre jer, at I får nogle fornuftige samarbejdspartnere?

Jeg havde tænkt mig at skrive på siden 2-3 gange ugentligt, og jeg vil have lov til selv at vælge, hvad der skal stå og administrere siden, men det regner jeg med, at man laver kontrakt på? Jeg har nemlig talt med en herinde, som nok uha skulle lave en masse på siden, hvis bare jeg skrev, og der er intet sket her 1,5 år efter, så nu har jeg mit eget.

Min anden side er www.juraekspert.dk, men den er jeg ikke kommet så langt i overvejelserne med endnu, og ved heller ikke lige om jura og affiliate er det mest fornuftige.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Du kan med fordel oprette dig hos affiliate-netværk som partner-ads og tradedoubler. Derinde kan du finde online butikker der passer med dine hjemmesider, hvor du bliver betalt en %-del af salget du skaber dem.

Først og fremmest så er det en god idé ikke at starte alt for stort. Danmark lyder meget godt, og det sværeste i starten, bliver at oprette en skare af læsere til din blog.

Også skal du give dig nogle overvejelser om hvor dine besøgende i første omgang skal komme fra.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak skal du have Rasmus.

Det var nogle rigtigt gode råd, som jeg tager til mig.

Ha' en fortsat god aften.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Jeg synes at du skal starte med at få læst en masse gode indlæg herinde på Amino omkring affiliate marketing.

Det er super fedt, at du har valgt at arbejde med WordPress. Du har dog en masse ting, som du skal have styr på i forhold til SEO og hvordan du ellers burde indrette din hjemmeside.

Jeg er ikke helt vild med dit installerede tema, som du har valgt til din side.

Men her har du et par gode steder du burde starte:

http://www.amino.dk/forums/t/157859.aspx

http://www.amino.dk/forums/t/136394.aspx

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa

Tusind tak skal du have. Så at der var en ekspertblog, jeg var ved at læse lidt i.

Er det den lyserøde farve, du ikke kan lide?

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og jeg ville nu ikke droppe jura-siden :-)

Jeg ved at Halfdan Tim har i samarbejde med Anders Saugstrup lavet en super god advokatside.

http://www.juf.dk/

Mon ikke at der er penge at hente? Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det juridiske område synes jeg også lyder forfriskende. Det er nyt, og jeg tror konkurrencen er lav.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sexologen:

Hej Sasa

Tusind tak skal du have. Så at der var en ekspertblog, jeg var ved at læse lidt i.

Er det den lyserøde farve, du ikke kan lide?

Hmm nej farven er god nok.

Jeg synes at du skal starte ud med, at skrive en masse godt indhold og så efterfølgende kigge på designet. Jeg er helt sikker på, at der er nogle andre aminoer herinde, som kan anbefale et design til dig.

Tag et kig på hvordan jeg har sat Drømmekæresten.dk op. Den har brevkasse og det hele. Det kunne jo tænkes, at du også skal have en, så de besøgende med spm. kan få svar.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa

Tusind tak - jeg havde bare tænkt, at det måske ikke lige var sådant et typisk område.

Kan se, at Halfdan Tim og jeg har samme juridiske baggrund, så jo... jeg skal bare have siden i gang så... og jeg ærgrer mig dybt over, at jeg har kaldt mig selv sexologen herinde, men nå så har jeg lært det også..

 

 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sexologen:
og jeg ærgrer mig dybt over, at jeg har kaldt mig selv sexologen herinde, men nå så har jeg lært det også..

Du kan heldigvis ændre dit navn, så værre er den heller ikke. :-)

Og mange tak for omtalen, Sasa! 

Der er fine muligheder i at lave en jurarelateret side. Som Sasa er inde på, er jeg godt i gang på JUF.dk, som komplimenterer mit jurastudie ganske udmærket - det er min måde at kombinere mine to interesser til noget, jeg forhåbentligt også kan bruge til en hel del i fremtiden.

Der er også allerede åbnet op for lidt affiliate med jura og advokater. Om det er nemmere eller sværere end erotiske emner skal jeg til gengæld ikke gøre mig klog på.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)