Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sælge facebook likes & youtube views

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
Jeg vil høre, kender i et sted hvor man kan tilbyde facebook likes og youtube views, hvor der er en del besøgende ? - ikke fiverr, jeg er med på underenplov.dk men der ikke så mange, jeg leder måske mest efter et sted hvor det primært handler om Facebook eller YouTube.
Jeg ved det måske ikke er lovligt at tilbyde youtube / facebook likes, men jeg ser mange tilbyde det og mange har det som et "freelancer job".
jeg har tilbudt hvor jeg giver 50.000 youtube views og 2.000 facebook likes på fiverr men det synes jeg er for lidt penge for så meget.

Håber i kender noget
Mvh 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:

Hej Aminoer.
Jeg vil høre, kender i et sted hvor man kan tilbyde facebook likes og youtube views, hvor der er en del besøgende ? - ikke fiverr, jeg er med på underenplov.dk men der ikke så mange, jeg leder måske mest efter et sted hvor det primært handler om Facebook eller YouTube.
Jeg ved det måske ikke er lovligt at tilbyde youtube / facebook likes, men jeg ser mange tilbyde det og mange har det som et "freelancer job".
jeg har tilbudt hvor jeg giver 50.000 youtube views og 2.000 facebook likes på fiverr men det synes jeg er for lidt penge for så meget.

Håber i kender noget
Mvh 

´

kan du finde 50.000 mennesker der synes godt om ens video og 2000 facebook likes , for det er let få disse likes og med få relevante personer der ser ens produkt er en super reklame så antal er ikke det vigtigste med det er relevante mennesker som likes sin facebook side og ser ens video , betyder rigtigt meget 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvordan kan det være du kan tilbyde det? :) Hvordan fungere det?

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
kan du finde 50.000 mennesker der synes godt om ens video og 2000 facebook likes

Normalt vil folk kun for at have boosted, og det tilbyder jeg. de 2000 likes nogle af dem er rigtige personer og andre falske, jeg deler din på mine facebook sider + jeg kører et script der liker hvor jeg har oprettet 2000 accounts

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får man 50.000 visninger?? - kunne godt være intresseret?

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Lund Nielsen:

Hej!

Hvordan kan det være du kan tilbyde det? :) Hvordan fungere det?

Er ikke Amino plus medlem, så må desværre ikke tilbyde dig det i en tråd.
mvh 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Deele:
Hvordan får man 50.000 visninger?? - kunne godt være intresseret?

denne tråd gik ikke ud på jeg skulle sælge og er ikke amino plus

smid en pm privat... 

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Der findes flere pendanter til fiverr, hvor du kan tage 10, 20 og 50 dollars for dine ydelser. Kunsten er at beskrive, hvordan du skaber merværdi, og dit produkt differentierer sig fra dem, der sælges til 5 bucks.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaes:

Hej Casper

Der findes flere pendanter til fiverr, hvor du kan tage 10, 20 og 50 dollars for dine ydelser. Kunsten er at beskrive, hvordan du skaber merværdi, og dit produkt differentierer sig fra dem, der sælges til 5 bucks.

Kan du smide nogle links.

mvh 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)